Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 11:07Ingen scramble? Är ju sk*tkul tävlingsform!
Ingen scramble? Är ju sk*tkul tävlingsform!
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 11:10Jo faktiskt...Fick tävlingsagendan just nyss...Förs Lag Scarmble sen Poängbogey totalt...Det sistnämda tyckte jag var trist...hade i så fall varit bättre med slagspel!
Jo faktiskt...Fick tävlingsagendan just nyss...Förs Lag Scarmble sen Poängbogey totalt...Det sistnämda tyckte jag var trist...hade i så fall varit bättre med slagspel!
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 11:13Ska spela lottad scramble på damupptakten om ett par helger. Föredrar poängbogey - höghandikappare...! KLAR fördel att ta ett par års uppehåll, jäklar vad slag det regnade in efter det!
Ska spela lottad scramble på damupptakten om ett par helger. Föredrar poängbogey - höghandikappare...! KLAR fördel att ta ett par års uppehåll, jäklar vad slag det regnade in efter det!
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 11:14Jo med tanke på min axel så föredrar jag nog egentligen också P-bogey i morgon...Jag tycker dock match och slagspel är roligast
Jo med tanke på min axel så föredrar jag nog egentligen också P-bogey i morgon...Jag tycker dock match och slagspel är roligast
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 11:18Vi får ta en match. I gröngräset. På en bana nära.
Vi får ta en match. I gröngräset. På en bana nära.
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 11:29Nä nu måste jag lägga mig i den här diskussionen.
Magnus, sluta slå på bollar och ägna dig åt speedwayen istället. För vad är mysigare en tisdagskväll i juni än att stå i sprutet i kurvan och känna doften av härlig olja 😀
Nä nu måste jag lägga mig i den här diskussionen.
Magnus, sluta slå på bollar och ägna dig åt speedwayen istället. För vad är mysigare en tisdagskväll i juni än att stå i sprutet i kurvan och känna doften av härlig olja 😀
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 11:29Gärna... ser fram emot att leta bollar i gräset....
Gärna... ser fram emot att leta bollar i gräset....
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 11:30Och...Varför begränsa sig....man kan både åka hoj med och utan motor och spela Golf...
Kanske golf speedway...stå med drivern och försöka träffa åkarna på banan...
Och...Varför begränsa sig....man kan både åka hoj med och utan motor och spela Golf...
Kanske golf speedway...stå med drivern och försöka träffa åkarna på banan...
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 11:41Jag brukar träffa Henke Gustavsson på golfbanan! Så jag antar att speedway och golf är en utmärkt kombination!
Jag brukar träffa Henke Gustavsson på golfbanan! Så jag antar att speedway och golf är en utmärkt kombination!
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 12:15Appropå golf, fick precis ett föreningsbrev från Nyköpings Golfklubb på eftersänd post. Väldigt vad "snabba" dom var... lika snabba som pormaskar ungefär. Funderar nästan på att ringa dom och säga att det är lite svårt att komma och spela nu... har liksom
Appropå golf, fick precis ett föreningsbrev från Nyköpings Golfklubb på eftersänd post. Väldigt vad "snabba" dom var... lika snabba som pormaskar ungefär. Funderar nästan på att ringa dom och säga att det är lite svårt att komma och spela nu... har liksom