Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 20:59Tack för omtanken, Emelie 🙂 Men jag i alla fall tänker på fördelarna varje dag 😉
Tack för omtanken, Emelie 🙂 Men jag i alla fall tänker på fördelarna varje dag 😉
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 21:00Absolut inte singel jag vill vara, inte det jag menar, men det har många fördelar... och just nu i dagsläget tippar den där berömda vågen över åt singelhållet 🙂
Absolut inte singel jag vill vara, inte det jag menar, men det har många fördelar... och just nu i dagsläget tippar den där berömda vågen över åt singelhållet 🙂
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 21:06Tin Cup? Kevin Costner?? Reeeally? *ser nu oerhört förvirrad ut*
Tin Cup? Kevin Costner?? Reeeally? *ser nu oerhört förvirrad ut*
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 21:07För det var väl i allsindar inte Don Johnson man menade?? *börjar leta hakor på mattan*
För det var väl i allsindar inte Don Johnson man menade?? *börjar leta hakor på mattan*
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 21:08I övrigt undrar jag HUR Magnus B fick rättigheterna till att lova bort MIG som caddy?? (H)
I övrigt undrar jag HUR Magnus B fick rättigheterna till att lova bort MIG som caddy?? (H)
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 21:08Jon Dohnson eller Cevin Kostner... whatever 😀
Jon Dohnson eller Cevin Kostner... whatever 😀
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 21:21Ähh va fan, jag lägger in en länk till en bra låt här.
Snygg tjej med glimten i ögat i kombination med en bra låt! Wowsiiiii....
http://www.youtube.com/watch?v=jzy2dgEUOhY
Ähh va fan, jag lägger in en länk till en bra låt här.
Snygg tjej med glimten i ögat i kombination med en bra låt! Wowsiiiii....
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 21:43Anna; Jag kan bära dina klubbor.
Själv har jag tappat motivationen för golf och tar ett uppehåll, åtminstone i (v)år.
Anna; Jag kan bära dina klubbor.
Själv har jag tappat motivationen för golf och tar ett uppehåll, åtminstone i (v)år.
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 07:50Gissar att det var mer scenen där Costner instruerar Russo som Anna tänkte på...? Och gjorde det logiska bytet att sätta sig själv och sällskapet i samma sits?
Gissar att det var mer scenen där Costner instruerar Russo som Anna tänkte på...? Och gjorde det logiska bytet att sätta sig själv och sällskapet i samma sits?
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 08:40Instruktion, tack! Á la Costner funkar finfint.
Instruktion, tack! Á la Costner funkar finfint.