Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Jupp, funderar på att ställa mig vid Gamla Ullevi nästa huliganmatch och slå lite bollar in i huliganhögen. 😀

Gör du helrätt i, annars är en slangbella laddad med järndankar bra med 😉

Funäsdalen har jag spelat ett par gånger, men det var nog i den åldern också... Så det är ett tag sen, men slö som man är så hade man ju vagn då... 😀 Ramundberget var annars lite av en favoritbana på den tiden, den var nog bra 9 hål då, men sjukt fint me

Whohooo! 🙂 Det börjar fan klarna upp ute nu. Det har regnat nästan hela dagen men nu verkar det lovande igen... kanske kan bli en runda på spåret i morrn! Mmmhhh...

Skulle behöva damma av mina klubbor med, tyvärr intar jag oftast positionen som caddie på golfrundorna. Kanske beror på mitt hcp, vill ju utnyttja så många slag som möjligt.

Anna:

Här på tråden verkar det inte vara svårt att hitta nån att idka den där "sporten" med 🙂

Alla andra utom jag verkar ha den läggningen här *fniss* 😉 Bara att ta nån kille i nackaskinnet å släpa med han ut på driven!

Får väl ta den korta golfkjolen då, ett väl beprövat trick 😉

Drömmer mig alltid bort, så långt ifrån golfbanor som möjligt 🙂

Strunta i grabbarna Anna, och häng med mig istället. Så slipper vi alla long drive-tävlingar! Jag är en hejare på att pricka björkar! Och hävdar fortfarande att det är roligast att slå MÅNGA ggr!

Ibland kan det vara underbart att vara singel, tänker ni på det? Min killkompis var helt underbar mot mig idag, jag skulle kunna hånglat upp honom på stutts (kanske inte riktigt men ändå), han förklarad hur många fördelar jag hade som var singel
🙂 så p