Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 10:33Nä, äggmacka!
Nä, äggmacka!
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 10:33*Gäääääsp* (hv) Tjo på er!
*Gäääääsp* (hv) Tjo på er!
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 10:34långa dragkedjan på den högra vyn?
Har ni några bra banor i Örebrotrakten? Som är värda ett besök?
långa dragkedjan på den högra vyn?
Har ni några bra banor i Örebrotrakten? Som är värda ett besök?
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 10:36Kumla! Faktiskt superfin! Lanna är bra. Nora - mkt trevlig. Askersund är också behaglig, utmed Vättern.
Men Kumla är bäst. Tuff, 9:an kallas monstret - med rätta. Roliga korthål över vatten, blandad skogs- och parkbana. Delvis kuperad, första tee högst
Kumla! Faktiskt superfin! Lanna är bra. Nora - mkt trevlig. Askersund är också behaglig, utmed Vättern.
Men Kumla är bäst. Tuff, 9:an kallas monstret - med rätta. Roliga korthål över vatten, blandad skogs- och parkbana. Delvis kuperad, första tee högst
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 10:51Inte alls omöjligt att det blir så då i sommar. Nya banor är alltid roligt! 🙂
Får man ha hund med sig på banan förresten? Självklart kopplad då...
Inte alls omöjligt att det blir så då i sommar. Nya banor är alltid roligt! 🙂
Får man ha hund med sig på banan förresten? Självklart kopplad då...
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 11:00Hund går bra! Brukar ha med en själv!
Hund går bra! Brukar ha med en själv!
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 11:06Perfekt!
Perfekt!
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 12:36@Anders: Vilken av Härjedalens fyra banor syftar du på? Jag har (för evigheter sen) spelat på Ramundbergets bana och Funäsdalfjällens bana... Underbart vackra banor båda två, lite intressant bara när det är varning för renar på banan... 😉
@Anders: Vilken av Härjedalens fyra banor syftar du på? Jag har (för evigheter sen) spelat på Ramundbergets bana och Funäsdalfjällens bana... Underbart vackra banor båda två, lite intressant bara när det är varning för renar på banan... 😉
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 13:18Funäsdalen var det nog vid närmare geografisk bestämning ja. Backig som faan var den iaf, jag orkade inte helt enkelt inte mer än nio hål. Iofs var jag 13 år bara, med bärbag redan då.
Funäsdalen var det nog vid närmare geografisk bestämning ja. Backig som faan var den iaf, jag orkade inte helt enkelt inte mer än nio hål. Iofs var jag 13 år bara, med bärbag redan då.
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 14:27Fortfarande svammel om golf här? 😀
Fortfarande svammel om golf här? 😀