Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 10:18Ja! Precis! Brukar tänka - Nu j-vlar ska bollf-n dö..... fast inte på greenen.
Ja! Precis! Brukar tänka - Nu j-vlar ska bollf-n dö..... fast inte på greenen.
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 10:18Jag köpten en BIL för att kunna ta bagen till banan....
Jag köpten en BIL för att kunna ta bagen till banan....
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 10:19Bej du har köpt en bil för att hälsa på mig!
Bej du har köpt en bil för att hälsa på mig!
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 10:24Bilförsäljaren sa att jag kunde använda den till lite olika saker. Att det gick att köra den lite överallt. Bra, tycker jag.
Bilförsäljaren sa att jag kunde använda den till lite olika saker. Att det gick att köra den lite överallt. Bra, tycker jag.
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 10:28På tal om bagar.... bara måste visa min, så grymt läcker! (H:)
BILD:www.projectbrown.se/images/rightRock1.jpg
På tal om bagar.... bara måste visa min, så grymt läcker! (H:)
BILD:www.projectbrown.se/images/rightRock1.jpg
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 10:28Men...? Var är kylfacket? Var stoppar man ned smörgåsarna?
Men...? Var är kylfacket? Var stoppar man ned smörgåsarna?
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 10:28Snygg
Min är Orange med röda dragkedjor
Snygg
Min är Orange med röda dragkedjor
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 10:29I munnen Linda...smörgåsarna stoppar man i munnen!
I munnen Linda...smörgåsarna stoppar man i munnen!
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 10:30Amen.... Suck. Måste ju ha MATSÄCK! Eller möjlighet att hålla piccoloflaskan kyld till 19:e.....
Amen.... Suck. Måste ju ha MATSÄCK! Eller möjlighet att hålla piccoloflaskan kyld till 19:e.....
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 10:32Korv på nian!
Korv på nian!