Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 22:54Jenny:
Hahah, ja, jag borde göra det men hamnade i telefonen och nu är man pigg... inte kul, dessutom hinkar jag kaffe... ännu bättre! (#)
Jenny:
Hahah, ja, jag borde göra det men hamnade i telefonen och nu är man pigg... inte kul, dessutom hinkar jag kaffe... ännu bättre! (#)
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 23:28Det var väl ett typiskt exempel på kvinnlig list Jessie !!!!
Det var väl ett typiskt exempel på kvinnlig list Jessie !!!!
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 07:56Linda: "Slår längre"?? Golfare?
Linda: "Slår längre"?? Golfare?
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 08:40@ Anders: Japp! Usel sådan, men kul!
@ Anders: Japp! Usel sådan, men kul!
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 08:52Sant Linda...ingen skall vara överlägsen...men det blir svårt med mig för jag är Skåning och Skåningar är per definition överlägsna!
Sant Linda...ingen skall vara överlägsen...men det blir svårt med mig för jag är Skåning och Skåningar är per definition överlägsna!
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 08:53Får du gärna vara. Jag har inga problem med att erkänna min ödmjukhet....
Får du gärna vara. Jag har inga problem med att erkänna min ödmjukhet....
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 09:17de va som... 🙂 Skoj!
de va som... 🙂 Skoj!
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 09:22Hade jag varit ödkjuk hade jag varit perfekt 😀
Hade jag varit ödkjuk hade jag varit perfekt 😀
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 09:23Ödmjukhet klär inte alla. Så det går att vara perfekt även utan det draget. Hoppas jag....
Vad var kul, Anders? Golfen? Eller ödmjukheten...? Eller sitter du och refererar till helt andra saker?
Ödmjukhet klär inte alla. Så det går att vara perfekt även utan det draget. Hoppas jag....
Vad var kul, Anders? Golfen? Eller ödmjukheten...? Eller sitter du och refererar till helt andra saker?
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 09:37Att du är golfare 🙂 Sånt är alltid skoj, när vackra flickor sysslar med så trevliga saker.
Att du är golfare 🙂 Sånt är alltid skoj, när vackra flickor sysslar med så trevliga saker.