Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Skulle gå igång på ALLA cylindrar om jag såg en tjej kränga på sig en overall, handskar och sedan klättra upp i en hjullastare, koppla in en dator via CANBUS och hitta t.ex ett fel på en PWM-ventil, hitta den och dessutom byta den... wow! (H:)

Och visst är det en fördel om båda parter i ett förhållande är sk*tstöddiga över vem de går hem med....?!

Så där så det lyser om dem? Det är ju det man vill ha............ Mm.

Typ mer GO i tjejerna vore inte fel, skönt att slippa höra saker som: "Iiiihh, ooooh...kan inte du gå ut med hunden? Har precis lackat naglarna första gången..."

Gaaaah!

Hm. Tyvärr så är det känsligt med nylackade naglar. Om de ska fortsätta vara snygga. Så då får du nog faktiskt gå ut med hunden, iallafall just den gången.

Ser å andra sidan inga som helst problem med att lyfta skrot med röda naglar. Eller springa. Elle

Nejdå, kvinnligt är ett måste... men det får inte gå för långt 😉

Kan baka, kan laga mat, kan laga bilen, kan laga cykeln, kan installera datorer, kan plantera blommor, kan ympa träd m.m. Skumpan hoppar jag dock över, kattpiss ska vara i kattlådan! 😉

Kan dessutom köra både grävmaskiner och hjullastare och skulle dessa gå sönder, kvittar vart, så kan jag t.o.m laga dessa... var det mer en man skulle kunna tycker du? Nog med "karla-karl-snack"? 😀

Jaha, undrar vilken kategori jag hamnar i.... sitter och surfar efter nya fälgar till bilen och målar naglarna samtidigt. Hittade en rolig sida där man kan kolla hur de ser ut på just min bil.

Anna:

Du hamnar i "Hitta-rätt-fälg-till-bilen-tjej" 😉 Glöm inte att du ska ha en remsa gummi på varje också! 😉

Anna! Du är ett bra exempel på vad jag menar! Och byter du däcken på bilen själv är du det perfekta exemplet!

Och med karlakarl menar jag inte nödvändigtvis någon som lyfter grävmaskiner. I mina ögon finns inte manligheten i utövandet, utan i inställnin

Remsa gummi var det. Ska fråga om de har det när jag beställer och vifta lite med det blonda håret. 😉