Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Skulle mitt ex vara på samma ställe och träna som mig, ja då skulle jag nog få bryt... hahah, hemska tanke. Kan ju bli verklighet av det i framtiden, men då är saker och ting väl bearbetade redan 🙂

"face him och visa att du är stark"

Jag tänker inte visa honom någonting överhuvudtaget. Inte bevisa eller motbevisa eller överbevisa eller glänsa eller visa vad han går miste om. Jag tänker bara släppa taget och det gör jag nog bäst genom att inte ha ko

Det kan ju vara skönt att slippa träffa exet i början... Jag och mitt ex tränar också på samma gym (nu träffas vi visserligen och umgås också vilket suger för min del) men de jag har haft svårast för att träffa på gymmet är hennes polare. 🙂 Men alla bör

Jepp, är det såpass nytt, så förstår jag dig helt å hållet.

Själv får jag utlopp för testosteronet, som gärna far runt i kroppen annars och gör mig allmänt frustrerad. 😀

Jenny

Se det positivt det finns ju många att välja mellan och dom borde vara vältränade allihop. 🙂

Jag har svart bälte i att springa jäkligt fort

Hehe. Mjo... Om det inte var så att killar inte gillar att åka på spö av en liten tjej... Egot kommer lite i kläm där tror jag. 😉 (fast detta är min personliga fördom och ingenting som jag fått bevisat för mig på något sätt).

Jag har svart bälte i läder...

Själv har jag flera svarta bälten och ett brett rött, i sex! (H:)