Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Jenny

Då blir det mycket svårare.... killar som håller på med sådana sporter kanske är lite känsliga för att åka på pisk av någon som är mindre och ännu värre tjej.(#)

Om du skulle ge mig spö skulle inte spela någon roll bara jag slår dig i något skull

Äh jag skulle bara tycka det vore kul med någon som hade sådanna förmågor...Över huvettaget rätt sexigt med tjejer som är lika starka eller starkare än jag, intelligentare (blir inte så svårt), roligare you name it...har inte problem med att få stryk i nå

@Daniel: Samtidigt som jag naturligtvis vill vara bäst i allt, inser jag att livet hade varit rätt trist då förutom att ingen hade gillat en. Som tur är, är det rätt långt ifrån att vara fallet så jag klarar mig ganska bra ändå! 😉

@Magnus: Menar du styr

Håller med Magnus i det senaste stycket!

Ja både och...faktiskt...när jag cyklar eller åker skidor mina två favorit sporter gör jag det hellre med folk som är bättre än mig...jag lär mig mer då...

Om min tjej skulle ha bättre förmåga än mig i vad det nu månde vara vore det ju härligt...Generell

Kan faktiskt hålla med här, inte ofta jag håller med nån på det här forumet men nu, nu jävlar! 😀

Instämmer!

Är helt med dig, Magnus, men ändå inte riktigt....

Om EN av parterna är överlägsen i det mesta, så tippar vågskålen. Bättre blanda! Trigga varandra i det man är bra på, puscha och stötta varandra. Om du springer fortfarare kommer jag snart i kapp! Om jag

solklart Linda

Linda:

Jag förstår precis vad du menar. Nu menade jag mest det där vad jag anser attraktivt hos en kvinna. Tycker det är rätt sexigt med en kvinna som kan nått som inte JAG kan t.ex... som proffession eller i träning, what so ever! 🙂

Går inte att missförstå! 🙂