Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 20:45Linda:
Då är det inte en "karlakarl" du menar, då är det en wannabe du menar 😉 *fnissar*
Linda:
Då är det inte en "karlakarl" du menar, då är det en wannabe du menar 😉 *fnissar*
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 20:46Anna:
Ja precis, det där viftandet med håret brukar funka. Kort kjol brukar fixa det mesta också 😉
Anna:
Ja precis, det där viftandet med håret brukar funka. Kort kjol brukar fixa det mesta också 😉
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 20:46Ha........Ha..............Ha................
Ha........Ha..............Ha................
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 20:47Jaså, den kjolen brukar jag bara ha på besiktningen. Men tack för tipset!
Jaså, den kjolen brukar jag bara ha på besiktningen. Men tack för tipset!
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 20:47😉
😉
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 20:47Anna (t+)
Anna (t+)
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 20:54Utgår en stund! Ha en helbra kväll allesamman! 🙂
Utgår en stund! Ha en helbra kväll allesamman! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 22:18Besiktningen är nog ända stället jag inte använt kvinnlig list på, om det inte räknas som listigt att skicka bilen på besiktningen med bilmecken som snudd på BOR på besiktningen och är hej och du och tjenis med alla som jobbar där? 😉
Besiktningen är nog ända stället jag inte använt kvinnlig list på, om det inte räknas som listigt att skicka bilen på besiktningen med bilmecken som snudd på BOR på besiktningen och är hej och du och tjenis med alla som jobbar där? 😉
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 22:30Jaha, å jag som skulle sova... nu sitter man här igen! (#)
Jaha, å jag som skulle sova... nu sitter man här igen! (#)
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 22:51Gå och lägg dig Jari! Det kommer att finnas en dag imorgon också (förhoppningsvis alltså, man kan ju aldrig vara garanterad det, men å andra sidan är det inte några minuter till ikväll som skulle göra nån nytta om det INTE finns en dag imorgon... Blah bla
Gå och lägg dig Jari! Det kommer att finnas en dag imorgon också (förhoppningsvis alltså, man kan ju aldrig vara garanterad det, men å andra sidan är det inte några minuter till ikväll som skulle göra nån nytta om det INTE finns en dag imorgon... Blah bla