Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

o tal om nåt annat internetrelaterat...
Facebook har börjat få spelet fullständigt...
lite trist eftersom jag har använt det att fördriva min tid med, jag har nämligen lite mycket av den varan just nu.... 🙁

Svammel:

Som nybliven singel (IGEN) så blir jag alltid automatiskt intresserad av styrketräning. Igen. När jag är med en man tänker jag mest på konditionsträning.

Är det någon annan som har singelbeteenden som ploppar fram under singellivet och tynar

Hmm. Vet ej. Så länge jag inte tränade var jag alltid i ett förhållande och sen jag började träna har jag varit singel. Tränar kickboxning. Det kanske beror på det? 😉

Intressant Katarina! Själv vet jag inte, har varit singel så länge jag kan minnas.

kommpletering Katarina, det tror jag apsolut på... vet inte vad du gör med din man men du kanske helt enkelt inte har behovet av syrketräning under ett förhållande... DU kanske vill spänna musklerna för alla killar på gymmet för att få en ny? Kankse? 🙂

Katarina:

Började träna som en gris efter min separation, men det ska jag inte ge fan i bara för att jag hittar en hona... noway! Pallar hon inte att jag tränar, så kan jag visa vart dörren är... hårda bud! 😉

Det är lugnt Jenny, det finns de av oss därute om gillar hårda tjejer också. So keep going!

Anders: Hehe! Vad skönt! Då kan jag pusta ut... Eller vänta nu... *doh!* 😉

Nej, exet är ju på gymet kvällstid så jag kommer att smyga dit på morgontimmarna innan arbetet och träna. Då är det bara pensionärer som tränar, i princip.

Men det är liksom något med att jag vill uttrycka... kraft. Eller något.

Jag klarar mig själv? Jag kan på egen hand?

Om exet är på gymet, face him och visa att du är stark, eller byt gym?