Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 13:41Varför inte använda klubborna för att hindra motståndarna istället? Slå av dem från hojjen, stick in dem i framhjulet, osv...
På tal om svammel...
http://www.youtube.com/watch?v=fCPvc0r_sIc
Underbar sketch om Sverige. 🙂
Varför inte använda klubborna för att hindra motståndarna istället? Slå av dem från hojjen, stick in dem i framhjulet, osv...
På tal om svammel...
Underbar sketch om Sverige. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 15:14Anders...DET DÄR var det roligaste jag sett på länge...
Anders...DET DÄR var det roligaste jag sett på länge...
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 16:27(t+) jepp
(t+) jepp
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 17:53Om jag skulle träffa Anders på en gräsplätt så skulle den gräsplätten INTE vara en golfbana, utan snarare en appellplan, eller en agilitybana då. KUL! 😀
Om jag skulle träffa Anders på en gräsplätt så skulle den gräsplätten INTE vara en golfbana, utan snarare en appellplan, eller en agilitybana då. KUL! 😀
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 19:48Det kan vi kombinera, på GMBK är agilitybanan på apellplanen. 😉
Och jepp, det är skitskoj, speciellt nu i början när hunden lär sig nått otroligt snabbt. Min hund har lite historia bakom sig, med omplacering och fått stryk å så, så det är otroligt skön
Det kan vi kombinera, på GMBK är agilitybanan på apellplanen. 😉
Och jepp, det är skitskoj, speciellt nu i början när hunden lär sig nått otroligt snabbt. Min hund har lite historia bakom sig, med omplacering och fått stryk å så, så det är otroligt skön
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 22:03Anders: Min är den där härliga kombinationen av överentusiastisk, tämligen okänslig för rivningar (känns inte!) och kanske en aning feg (för tunnlar och vippbrädor) när det handlar om Agility? Plus att alla former av beröm (utom möjligen godis, men vafan?
Anders: Min är den där härliga kombinationen av överentusiastisk, tämligen okänslig för rivningar (känns inte!) och kanske en aning feg (för tunnlar och vippbrädor) när det handlar om Agility? Plus att alla former av beröm (utom möjligen godis, men vafan?
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 22:10Hehe, måste va ett boxerdrag. ex-chefens boxer var likadan, räckte nästan att prata med henne, så snurrade hon runt. 🙂
Hehe, måste va ett boxerdrag. ex-chefens boxer var likadan, räckte nästan att prata med henne, så snurrade hon runt. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 15:48Det är rastypiskt ja. *erkänner beredvilligt*
Det är rastypiskt ja. *erkänner beredvilligt*
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 16:10Hur träffar man nån?
Hur dejtar man?
Hur får man någon att tycka om en?Svåra frågor, känns som man skulle behöva ta en lektion eller 2 i detta ämne.
Har inga höga krav,men det funkar inte i alla fall.
Hur träffar man nån?
Hur dejtar man?
Hur får man någon att tycka om en?
Svåra frågor, känns som man skulle behöva ta en lektion eller 2 i detta ämne.
Har inga höga krav,men det funkar inte i alla fall.
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 16:11Jag tycker att den svårare frågan brukar vara - hur får man det att hålla när man väl har träffat nån. Visste vi det så skulle det nog inte vara fullt så många singlar varken här eller någon annanstans?
Jag tycker att den svårare frågan brukar vara - hur får man det att hålla när man väl har träffat nån. Visste vi det så skulle det nog inte vara fullt så många singlar varken här eller någon annanstans?