Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Ja, lite "själsfrände" vill jag dock att min tilltänkta ska vara, skaffar inte en tjej för att överleva. Vill ju ha någon att göra saker med, uppleva livet tillsammans med, då måste man ju klaffa något sånär ihop. En del människor har helt omöjlig kravlis

Psst, nu pratar du om dig själv i tredje person igen Jari.. 😉

Jessie:

Hahah, nej... sorry, inte denna gången! 😉

Mer svammel...

Hah, sitter här och läser gamla dosrapporter från en forskningsreaktor som jag jobbade åt en gång, är ju för fasiken mer strålning ute i naturen än där inne på den avdelningen jag jobbade på... lurigt det där... ändå har jag inget hår 😉 .

Dåliga gener då, Jari?

Snarare bra rakhyvlar! 😀

Johodå Jari! Så här skrev du:

"En del människor har helt omöjlig kravlista för någon att uppnå, det håller jag med om."

En del människor = du i tredje person. *nicka intensivt*

Förresten tycker jag ni krånglar till det, det är ju egentligen bara att hångla upp någon lämplig och se om man matchar.. för det är väl trots allt mest hånglet man vill åt? (H)

Jessie:

Nu yrar du som fan där uppe, jag vet att jag inte har några omöjliga krav, den som tror det, ja då har dom inte träffat rätt... har tröttnat på att tramsa mer i förhållanden, vill inte ha nån jävla mes och übersvensson som varken flickvän eller s

Ja, jomenvisst. Inga husdrömmar, inga djur, inga klagomål hur mycket ensamtid du än vill ha... det ÄR rimliga krav (jag kastar INTE bäver i trähus, vet att mina krav är högre på vissa plan). Men du Jari.. det där HAR du ju redan nu? Så vad gnäller du över