Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Folk brukar vara upptagan med annat på sommarn och inte sitta vid datorn så mycket, så jag tänkte stänga av dem då...de får leta efter mer lättfångat än mig, helt klart. Tänkte på att de inte orkar springa ikapp mig...

kanske är det man ska skriva i sin profil? 😉 Men jag är ju inte så snabb i löparspåret, så jag hoppar nog över det...

Men Anna, det vet ju inte soffpotatisarna... de tror ju säkert att du är värsta snabbaste bruden i stan! *nicka intensivt*

var nog mer FB profilen som jag tänkte på, men då skulle jag bli ifattsprungen av så många 😉

Ah, men då är det bara att komma med "de obligatoriska hemliga tilläggskraven" ju. *flina*

haha, Jessie du är så klok...ibland glömmer jag bort sånna där knep man kan ta till.

Tur att jag finns här och påminner dig då? 😉
(plus att vi inte ens har kommit fram till det som min pappa skulle kallat för "Jönköpingsregler", dvs när man ändrar reglerna allt eftersom det är till ens egen fördel... (H) Det är ju först DÅ det börjar bli

Däremot gillar vi inte fuskare....

Det är inte fusk - det är att ge den man vill ha en utmaning bara.. juh. Såna gillar ni väl, i allsin dar?

Men Anna då:-) det är helt klart så att du har rätt sikte inställt, de ska jaga, sätt på dig något rött så kommer de flockas (det kan du ju ha i löparspåret också) 🙂 lycka te