Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 01:01Nishiki Competition Hora Carbon LTD. 🙂
Jag kommer Sara. 😉
Nishiki Competition Hora Carbon LTD. 🙂
Jag kommer Sara. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 11 April 2010, 07:05Men Håkan! Inte här! Kan du inte hålla dina nöjen för dig själv?
Sara, vad knöt du ihop? Borde de inte varit i Godnattråden?
Men Håkan! Inte här! Kan du inte hålla dina nöjen för dig själv?
Sara, vad knöt du ihop? Borde de inte varit i Godnattråden?
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 17:07På tal om semester (det var nog i en annan tråd - but who cares? ;))... Vilka veckor ska JAG ta då? Jag har inga planer än så länge (eftersom jag missade att anmäla mig till klättervecka i södra Frankrike i April)... (#) Måste bestämma mig denna veckan. *
På tal om semester (det var nog i en annan tråd - but who cares? ;))... Vilka veckor ska JAG ta då? Jag har inga planer än så länge (eftersom jag missade att anmäla mig till klättervecka i södra Frankrike i April)... (#) Måste bestämma mig denna veckan. *
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 17:09Jenny: Du ska ta semester när det inte regnar så klart (H:) 😉
Jenny: Du ska ta semester när det inte regnar så klart (H:) 😉
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 17:09Kenny: sicken tur ni har som fått vänta sååå länge.. hos oss var vi tvugna o lämna in senast i början av mars!! så jag har tagit semester efter hur lillebror gör.. så mitt tipps är att kolla när nära o kära har sina semestrar!!
Kenny: sicken tur ni har som fått vänta sååå länge.. hos oss var vi tvugna o lämna in senast i början av mars!! så jag har tagit semester efter hur lillebror gör.. så mitt tipps är att kolla när nära o kära har sina semestrar!!
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 17:12Bestämt du först så bestämmer jag sen ;). Skämt åsido, måste också ta tag i det där...
Bestämt du först så bestämmer jag sen ;). Skämt åsido, måste också ta tag i det där...
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 17:27Kenny: Jisses, vilket problem. Känner verkligen sympati för sådana komplexa problem i tillvaron. (L)
Kenny: Jisses, vilket problem. Känner verkligen sympati för sådana komplexa problem i tillvaron. (L)
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 17:27Håkan: (L) 😉
Edit: nä, nu måste jag vara snäll, annars går ju inte mina bön i uppfyllelse.
Håkan: (L) 😉
Edit: nä, nu måste jag vara snäll, annars går ju inte mina bön i uppfyllelse.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 17:28Sådana där bekymmer slipper man när man inte har något jobb! *ser det från den ljusa sidan*
Sådana där bekymmer slipper man när man inte har något jobb! *ser det från den ljusa sidan*
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 17:29Kenny: (hv)
Kenny: (hv)