Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Kenny, beror väl lite på vad du vill göra på semestern? Brukar ju vara gynnsamt att välja lite efter det 😉

Anders: Hmmm. Jo. Jag vet vad jag vill göra, men jag vet inte om det är genomförbart... Hursom. Snart drar jag iväg till min ledklättrarkurs. Wish me luck!

Hmm, jag tror att jag har lyckats skaffa mig något som gemene man säkert skulle kalla en dejt. What to do? Jag dejtar ju inte, jag träffar ju bara folk ändå som jag tycker verkar schyssta. Kommer han nu tro att det här är en dejt och ha massa förväntninga

(H:) EEEEEEEEEEEELIN! (H:) Och nu blev vi inte alls nyfikna...

Elin: Slappna av! Spelar det någon roll vad han tror eller? Det blir väl samma resultat. Låt inte dina hjärnspöken vandra fritt...

Vad e det du säger Elin? du dejtar inte, men skall ändå på dejt;)

Lycka till på klättringen Kenny!

Och du Elin, hänger det ihop med nördsnackandet i helgen? Börjar osa katt om killen som hade liknande mobil som du har 😉

Elin: Spela oberörd, det gör jag. Efter dejten är jag säker på att vi aldrig kommer att ses igen, vilket är toppen. 🙂

Snubben som jag nördade mig med i flera timmar på festen i lördags tyckte vi skulle ses och ta en promenad om jag hade vägarna förbi där han bor.

Alltså i min värld som jag levt i fram tills för två veckor sedan eller något så hade det inte varit mer me

Elin: bli nu inte helt stissig:-)