Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Jenny: Nej det är väl helt rätt. Men hela det gänget som kände varandra på festen verkade trevligt och jag behöver verkligen träffa nytt folk och man vill ju inte bränna alla chanser att bli bjuden på fler fester ifall det visar sig att han tror det ska v

Kul Elin! Jag håller tummarna 😀

Vad är skillnaden på en dejt och att träffa någon som verkar schysst, annat än att man gör det i andemeningen att ta reda på om den andra kan vara något mer än en kompis? Det är väl bara att gå dit, va sig själv och se hur det verkar. Några förväntningar

Och det var inte liknande mobil, det var exakt samma. Jag har aldrig träffat någon som har en sådan förut. 😀

Ahja, nu har vi smörat massa för varandra på facebook så det är väl bara att tacka ja till vidare promenadsällskap.

Du får avlägga rapport sen då 😀

Fredrik: Tror vi diskuterade det där med dejt eller ej i någon annan tråd för ett tag sedan. Jag är väl lite avogt inställd till att kalla det för en dejt för då finns det ju liksom någon slags underliggande förståelse för att man går dit just för att se

Lucas: Lugn i stormen, det lär inte hända idag. 😉

Elin: Enda gången det blir lite jobbigt är väl om DU tror att det ÄR en dejt och det gör inte han... typ? Så det är bara för dig att se det som "en promenad som vilken som helst" och sen märker du om det BLIR en dejt av det hela eller inte. *hepp!*

Elin: äh, vad tråkigt, trodde jag skulle få nåt skoj att läsa sen när jag kommer hem:-)

Jessie: Nej. Det kan bli jobbigt också om han tror det är en dejt men jag inte gör det och man måste vara typ avvisande.

Nu har jag gått händelserna låååångt i förväg här men jag har lite dåliga erfarenheter av killar som kärat ner sig i mig när jag bara