Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Åhå.. ja, så kan det ju självklart också vara... men.. då får väl DU först bestämma dig för om du VILL att det är en DEJT eller inte. SEN får du vara lite tydlig (plakaten igen kanske) med vad du har tänkt dig och VOILA! så har du antingen en dejt eller e

Jag tror att alla här inne röstar på dejt:D

Om du inte är intresserad av honom som mer än vän så tycker jag det vore sjysst mot honom att säga att promenaden/umgänget enbart är som vänner. Går ju att säga på bra sätt liksom 🙂 Men om du nu tycker det finns en chans till nåt mer är det väl bara trä

Psst, Lucas. Du inser att det där innebär att du tycker att vi ska rösta för en OSINGLAD Elin på grillfesten va? (pucko!)

Jag tror att jag inte var med i den diskussionen, men jag har lite svårt att se problemet. Man träffas och antingen tycker man att det var intressant som kompis, eller på något annat plan eller inte alls. Och så gör man klart för den andre hur man upplevd

Jag skulle personligen ta det som vilken promenad som helst jag... Men det kanske är därför jag är singel (#)

Fredrik: Problemet är väl egentligen obefintligt, precis som du beskriver det.
Möjligen utom när den ene verkligen VET innan att det inte är något av romantiskt intresse och inte har varit tydlig med det?

Jessie: Shit, det tänkte jag inte på, men nu skall ju inte jag vara med på sthlmgrillningen ändå. *smiley som räcker ut tungan* 😉

Sessan: det kan vara så enkelt 😀

Nähej, Lucas. Men då har du alltså redan glömt bort att det är planerat att jag ska ta med mig Jenny och Elin NER till Gbg-grillningen i Juni? (pucko!)

Lucas: :@ *sänner ögonen i dig* Tror du det?

Good damn it! Bjud mig på dejtet!

*Inte alls desperat*