Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 18:42Hmm...det är bidrog nog inte till att göra det lättare för mig att somna i afton...
Hmm...det är bidrog nog inte till att göra det lättare för mig att somna i afton...
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 18:45Är det dina egna avsikter du är osäker på eller varför blir det annars lättare för att du har pojkvän?
Är det dina egna avsikter du är osäker på eller varför blir det annars lättare för att du har pojkvän?
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 18:47+1 på Fredrik.
+1 på Fredrik.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 18:49Nej det är väl just att det skulle bli jobbigt ifall det visar sig att någon har uppfattat det som att det var tänkt som något mer när den andra inte alls hade tänkt det. Har man pojkvän, och personen som man ska träffa vet om det så känns det ju ganska u
Nej det är väl just att det skulle bli jobbigt ifall det visar sig att någon har uppfattat det som att det var tänkt som något mer när den andra inte alls hade tänkt det. Har man pojkvän, och personen som man ska träffa vet om det så känns det ju ganska u
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 18:52Lucas: Vilken bild menar du att jag la in?
*Förvirrad och glömsk*
Lucas: Vilken bild menar du att jag la in?
*Förvirrad och glömsk*
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 19:20Waait a minute förresten? *blir slagen av en blixt från klar himmel*
Ingen snuskElin på grillfesten = FLER funbeatpojkar till MIG! *moahahahaaa*Förlåååt Lucas. Det är klart att du inte är något pucko! (t+)
Waait a minute förresten? *blir slagen av en blixt från klar himmel*
Ingen snuskElin på grillfesten = FLER funbeatpojkar till MIG! *moahahahaaa*
Förlåååt Lucas. Det är klart att du inte är något pucko! (t+)
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 19:24Jessie: Det är i och för sig sant... Men förmodligen så blir det ändå en singeltjej från de norra delarna som följer med så det blir ju tyvärr inte fler över (#)
Faaaaaaaast, singelkillarna här har väl kanske singelkillkompisar som de kan ta med så bli
Jessie: Det är i och för sig sant... Men förmodligen så blir det ändå en singeltjej från de norra delarna som följer med så det blir ju tyvärr inte fler över (#)
Faaaaaaaast, singelkillarna här har väl kanske singelkillkompisar som de kan ta med så bli
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 19:30Haha, jag har ju för evigt skrämt ihjäl alla grabbar här så jag hade nog inte varit något hot där i alla fall. 😀
Hur som helst. Promenad imorgon kväll, dejt eller ej, ska bli trevligt. (t+)
Haha, jag har ju för evigt skrämt ihjäl alla grabbar här så jag hade nog inte varit något hot där i alla fall. 😀
Hur som helst. Promenad imorgon kväll, dejt eller ej, ska bli trevligt. (t+)
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 20:18Erika: En? *fattar nada*
Erika: En? *fattar nada*
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 20:25Sessan: Du lade in en bild på en flaska! 🙂
Jessi: (t+) tur att du kom på det;)
Elin: Du har nog inte skrämt iväg nån. Eller?
Men tjejer, tror ni det är underskott av killar?, det brukar väl alltid vara tvärt om?
Sessan: Du lade in en bild på en flaska! 🙂
Jessi: (t+) tur att du kom på det;)
Elin: Du har nog inte skrämt iväg nån. Eller?
Men tjejer, tror ni det är underskott av killar?, det brukar väl alltid vara tvärt om?