Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 20:49Den utan skuld var det ja... 😀
Den utan skuld var det ja... 😀
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 20:49Ähh Elin, du är fortfarande högvilt här. Du bara retas med oss 😉
Ähh Elin, du är fortfarande högvilt här. Du bara retas med oss 😉
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 20:50Haha, skulle jag vara högvilt här skulle ni inte vara så ivriga att få iväg mig på promenaddejt. 😀
Haha, skulle jag vara högvilt här skulle ni inte vara så ivriga att få iväg mig på promenaddejt. 😀
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 20:52Vi (iallafall jag) vill bara ditt bästa 🙂 Tror faktiskt att du är lite småbetuttad i promenadsällskapet även om du inte erkänner det själv 😉
Vi (iallafall jag) vill bara ditt bästa 🙂 Tror faktiskt att du är lite småbetuttad i promenadsällskapet även om du inte erkänner det själv 😉
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 20:53Hehe, mja vi får väl se. Var ju inte nyktrast i stan sist vi sågs som sagt och förutom ett brinnande nörderi vet i tusan om vi har så mycket gemensamt (tur man kan snoka reda på en hel del på facebook) ;). Men det kan ju bli spännande ändå.
Hehe, mja vi får väl se. Var ju inte nyktrast i stan sist vi sågs som sagt och förutom ett brinnande nörderi vet i tusan om vi har så mycket gemensamt (tur man kan snoka reda på en hel del på facebook) ;). Men det kan ju bli spännande ändå.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 20:54+1 på anders, Vi försöker ju bara göra dig mindre frustrerad tills grillträffen 😀
+1 på anders, Vi försöker ju bara göra dig mindre frustrerad tills grillträffen 😀
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 21:03Haha, vore det en fördel för er om jag var mindre frustrerad menar du? 😀
Haha, vore det en fördel för er om jag var mindre frustrerad menar du? 😀
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 21:07😀 egentligen inte, men det kanske skulle gå att prata med dig om annart 😉
😀 egentligen inte, men det kanske skulle gå att prata med dig om annart 😉
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 21:08Elin, jag tycker INTE att du ska gå på dejt. Vem ska jag då frustrera här? 😉
Elin, jag tycker INTE att du ska gå på dejt. Vem ska jag då frustrera här? 😉
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 21:09Guuuuuuuuuuuud vad segt det var här inne på FB idag. Hög belastning på de andra trådarna?
Edit: Loggar ut bara därför så Goodnite 😉
Guuuuuuuuuuuud vad segt det var här inne på FB idag. Hög belastning på de andra trådarna?
Edit: Loggar ut bara därför så Goodnite 😉