Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 22:08Elin, var försiktig, jag tror bara han är ute efter dina appar 😉
Elin, var försiktig, jag tror bara han är ute efter dina appar 😉
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 22:09Anna: Pfft! Du kan ju inte efterfråga spammande först och sen säga att vi spammar för mycket... *muttrar något om tjejers beslutssvårigheter* 😉
Edit: Adressera mera! 😀
Anna: Pfft! Du kan ju inte efterfråga spammande först och sen säga att vi spammar för mycket... *muttrar något om tjejers beslutssvårigheter* 😉
Edit: Adressera mera! 😀
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 22:11Mats: när efterfrågade jag spammande? *muttrar något om män och hjärnspöken* 😉
Mats: när efterfrågade jag spammande? *muttrar något om män och hjärnspöken* 😉
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 22:13Richard: Eller jag efter hans.... 😉
Richard: Eller jag efter hans.... 😉
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 22:14såså, turturduvor, inte bråka nu då blir det ingen efterrätt... och då käkar JAAAG upp alla vaniljbullarna *moooahahaha*
😉
såså, turturduvor, inte bråka nu då blir det ingen efterrätt... och då käkar JAAAG upp alla vaniljbullarna *moooahahaha*
😉
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 22:16Z: Hahahahahahahahahahahahaha *Slår mig på knäna och viker mig dubbel* Hahahahahahahahaha. Du har inte fattat det än va? Om man inte är här när bullarna är precis nybakta så blir man utan. För jag hinner äta upp dem själv 😉
Z: Hahahahahahahahahahahahaha *Slår mig på knäna och viker mig dubbel* Hahahahahahahahaha. Du har inte fattat det än va? Om man inte är här när bullarna är precis nybakta så blir man utan. För jag hinner äta upp dem själv 😉
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 22:18Sessan,
bring it on bäijbyy, jag har sett KungFu Panda 7 gånger så jag är redo 😀woooaaa *viftar med armar och ben och låter som Bruce Lee*
Sessan,
bring it on bäijbyy, jag har sett KungFu Panda 7 gånger så jag är redo 😀
woooaaa *viftar med armar och ben och låter som Bruce Lee*
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 22:20Z: Har jag sagt att jag kan en del fultrick jag med 😉
Rille: Attans, var det dig jag förtvivlat försökte skura bort från min en vecka gamla ugn imorse?
Z: Har jag sagt att jag kan en del fultrick jag med 😉
Rille: Attans, var det dig jag förtvivlat försökte skura bort från min en vecka gamla ugn imorse?
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 22:22Erki,
... försöker se självsäker ut ...
... hur menar du ... fultricks...
Erki,
... försöker se självsäker ut ...
... hur menar du ... fultricks...
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 22:25Richard: var du på möllan i lördags? Det var jag (H)
😉
Richard: var du på möllan i lördags? Det var jag (H)
😉