Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 21:13Jag håller med Erika.. håller på att bli galen det är såååå segt tar ju aslång tid o lägga upp el bara kolla nått här i dag!!!
Jag håller med Erika.. håller på att bli galen det är såååå segt tar ju aslång tid o lägga upp el bara kolla nått här i dag!!!
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 21:17Ptja Mats jag måste ju ha en backup-plan ifall du skulle få för dig att lämna oss. 😉
Ptja Mats jag måste ju ha en backup-plan ifall du skulle få för dig att lämna oss. 😉
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 21:20Iom att jag inte lusläst alla trådar senaste dagarna så har jag säkert missat en massa smaskiga detaljer om Mats & Anna. Så, sjung ut nu! Vad hände? Egentligen 🙂
Iom att jag inte lusläst alla trådar senaste dagarna så har jag säkert missat en massa smaskiga detaljer om Mats & Anna. Så, sjung ut nu! Vad hände? Egentligen 🙂
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 21:25Nej nej nej.
Ignorance is bliss.
Nej nej nej.
Ignorance is bliss.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 21:56Anders: inga detaljer. än. 😉
Elin: ge fan i att dejta, vem annars ska hålla ställningen här inne när vi andra inte vill jobba? (H)
Anders: inga detaljer. än. 😉
Elin: ge fan i att dejta, vem annars ska hålla ställningen här inne när vi andra inte vill jobba? (H)
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 21:57Mkay, men kan jag få gå och promenera med sällskap imorgon då och inte kallade det en dejt? Det är liksom redan bestämt. 😀
Mkay, men kan jag få gå och promenera med sällskap imorgon då och inte kallade det en dejt? Det är liksom redan bestämt. 😀
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 22:00Jag väntar med spänd förväntan på de där detaljerna jag med. 😀
Jag väntar med spänd förväntan på de där detaljerna jag med. 😀
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 22:01Elin: Jag tycker det lät som en bra ide 🙂
Elin: Jag tycker det lät som en bra ide 🙂
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 22:02Lovar att spamma dubbelt så mycket här när jag kommer hem sedan. 😉
Lovar att spamma dubbelt så mycket här när jag kommer hem sedan. 😉
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 22:07Jajaja, de kommer, de kommer! Ska bara läsa ikapp först! Sluta spamma då alltså 😉
Jajaja, de kommer, de kommer! Ska bara läsa ikapp först! Sluta spamma då alltså 😉