Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 18:32Jessie: Du har nog missat det i din sammanfattning *pucko.nu*
Jessie: Du har nog missat det i din sammanfattning *pucko.nu*
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 18:32Ahja, det är jag som tänker för mycket. Det är väl bara att köra på och se vad som händer.
Men jag tycker ändå det är skillnad på att kalla något för en dejt eller ej. Hade jag till exempel redan haft en pojkvän och fått frågan om jag ville följa med som
Ahja, det är jag som tänker för mycket. Det är väl bara att köra på och se vad som händer.
Men jag tycker ändå det är skillnad på att kalla något för en dejt eller ej. Hade jag till exempel redan haft en pojkvän och fått frågan om jag ville följa med som
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 18:34Sessan: med din röst så är det väl bara att ringa ett nummer på måfå, och vips Erika har en dejt 😀
Elin: Inbilla dig själv att du harn en pojkvän då, fast det är ju klar, skall du komma ner till gbg så får du ju inte ha blivit osinglad tydligen 😀
Sessan: med din röst så är det väl bara att ringa ett nummer på måfå, och vips Erika har en dejt 😀
Elin: Inbilla dig själv att du harn en pojkvän då, fast det är ju klar, skall du komma ner till gbg så får du ju inte ha blivit osinglad tydligen 😀
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 18:34Haha, jag tror inte vi ska gå händelserna i förväg nu. Det är ju inte ens bestämt att vi ska träffas överhuvudtaget så ni kan nog vara lugna. 😀
Haha, jag tror inte vi ska gå händelserna i förväg nu. Det är ju inte ens bestämt att vi ska träffas överhuvudtaget så ni kan nog vara lugna. 😀
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 18:36Luc: HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Hur tänkte du nu?
Men datumet som det ser ut att bli verkar ju vara enligt senaste budet den 12/6 kolla i tråden på bästkustens grillserie eller vad den nu heter 😀
Luc: HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Hur tänkte du nu?
Men datumet som det ser ut att bli verkar ju vara enligt senaste budet den 12/6 kolla i tråden på bästkustens grillserie eller vad den nu heter 😀
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 18:38Ja Lucas, men jag har bergis skrivit det i grilla i Gbg-tråden. *tror bestämt*
Ja Lucas, men jag har bergis skrivit det i grilla i Gbg-tråden. *tror bestämt*
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 18:38Erika: vem fan vet hur jag tänkte 🙂
Se på fan, 12 juni är jag ledigt för en gångs skull:D
Sessan och jessie: Jag är INTE stockholmare 😉
Erika: vem fan vet hur jag tänkte 🙂
Se på fan, 12 juni är jag ledigt för en gångs skull:D
Sessan och jessie: Jag är INTE stockholmare 😉
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 18:40Lucas: Betyder det att du inte är smart nog att kolla i en tråd om en grillkväll i din närhet med finfina funbeatsinglar? Eller vad menade du annars med att du inte är Stockholmare? 😉
Lucas: Betyder det att du inte är smart nog att kolla i en tråd om en grillkväll i din närhet med finfina funbeatsinglar? Eller vad menade du annars med att du inte är Stockholmare? 😉
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 18:40Jessie: skall jag behöva träffa dig två ggr med så kort tid mellan? 🙂
Se så tjejer, gagga ihop er nu så ni har nåt att komma med sen när jag kommer hem igen, För nu skall jag hem till en vän och hans undersköna dam och dricka kaffe, samt diskutera
Jessie: skall jag behöva träffa dig två ggr med så kort tid mellan? 🙂
Se så tjejer, gagga ihop er nu så ni har nåt att komma med sen när jag kommer hem igen, För nu skall jag hem till en vän och hans undersköna dam och dricka kaffe, samt diskutera
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 18:41jessie: Kolla bilden sessan lade in 😀
jessie: Kolla bilden sessan lade in 😀