Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 07:14Ja okej då ...
Du är väl pigg för din ålder . (H)
Ja okej då ...
Du är väl pigg för din ålder . (H)
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 19:31Så underligt när någon man bestämt sig för att det inte kommer att bli något med poppar upp i ens tankar titt som tätt...
Så underligt när någon man bestämt sig för att det inte kommer att bli något med poppar upp i ens tankar titt som tätt...
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 19:38Haha! Vad nu då?
Haha! Vad nu då?
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 19:40Det kan bara betyda att tanken är vek, eller hur? *bestämma sig ännu hårdare* 😉
Det kan bara betyda att tanken är vek, eller hur? *bestämma sig ännu hårdare* 😉
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 19:52Mer underligt ändå är när den man tror inte är intresserad, poppar upp ibland, som gubben i lådan.......
Mer underligt ändå är när den man tror inte är intresserad, poppar upp ibland, som gubben i lådan.......
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 19:59Mattias: timing is everything...
Pia: Låt de inte driva dig till vansinne bara. 😉
Själv njuter jag av att ha fått lugn och ro. At last! 😀
Mattias: timing is everything...
Pia: Låt de inte driva dig till vansinne bara. 😉
Själv njuter jag av att ha fått lugn och ro. At last! 😀
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 20:02Det driver mig inte till vansinne, jag blir bara förundrad
o lite nyfiken.... jag har ju tid i vilket fall
inte så många på kö utanför min dörr
Det driver mig inte till vansinne, jag blir bara förundrad
o lite nyfiken.... jag har ju tid i vilket fall
inte så många på kö utanför min dörr
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 20:10Mmm. Det är bra att ha gott om tid och tålamod. (t+)
😉
Mmm. Det är bra att ha gott om tid och tålamod. (t+)
😉
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 20:20Japp, än är inte sista ordet sagt 😀
Japp, än är inte sista ordet sagt 😀
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 20:29Pia: Kul! Det är alltid trevligt när någon visar sitt intresse, trots allt! Det är bara att fråga vad han menar, om det är oklart. 🙂
Bennu: Timing är ett riktigt härke. (#) Njut av din lugn och ro medan det varar. Och njut av det som bryter den sedan.
Pia: Kul! Det är alltid trevligt när någon visar sitt intresse, trots allt! Det är bara att fråga vad han menar, om det är oklart. 🙂
Bennu: Timing är ett riktigt härke. (#) Njut av din lugn och ro medan det varar. Och njut av det som bryter den sedan.