Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 09:04Lasse: Hästar kan man lämna bort till någon annan halvårsvis utan att de tycker sämre om dig efteråt.
Point made. (H)
Lasse: Hästar kan man lämna bort till någon annan halvårsvis utan att de tycker sämre om dig efteråt.
Point made. (H)
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 12:11föresten.. vet ni, M frågade mig om jag skulle åka öppet spår trots att hon nu inte följer med av givna skäl,... som att jag skulle låta en tjej påverka det..
föresten.. vet ni, M frågade mig om jag skulle åka öppet spår trots att hon nu inte följer med av givna skäl,... som att jag skulle låta en tjej påverka det..
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 12:18Så för henne är skälet givet men inte för dig? Kan hon ha frågat av ren nyfikenhet?
Så för henne är skälet givet men inte för dig? Kan hon ha frågat av ren nyfikenhet?
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 12:20nu hängde jag inte med, för mig är det självklart att jag ska åka..jag hade bestämt mig att åka mer än ett halvår innan jag träffade henne..
och att hon inte följer med beror ju på att vi inte längre är tillsammans..
nu hängde jag inte med, för mig är det självklart att jag ska åka..jag hade bestämt mig att åka mer än ett halvår innan jag träffade henne..
och att hon inte följer med beror ju på att vi inte längre är tillsammans..
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 12:26Nä, det var jag som inte hängde med. Hur ska jag kunna veta att du hade anmält dig ett halvår innan du träffade henne? Oavsett, om hon ville vara med för att vara med för sin egen skull, borde hon ha resonerat precis som du: "som att hon skulle låta en tj
Nä, det var jag som inte hängde med. Hur ska jag kunna veta att du hade anmält dig ett halvår innan du träffade henne? Oavsett, om hon ville vara med för att vara med för sin egen skull, borde hon ha resonerat precis som du: "som att hon skulle låta en tj
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 12:34klart, det hade du inte kunnat veta, själv hade hon inte åkt, bara varit publik.
klart, det hade du inte kunnat veta, själv hade hon inte åkt, bara varit publik.
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 19:01sitter och tänker på hur mycket klokare jag har blivit..
just nu är det så skönt att vara singel..och om jag någonsin ska träffa någon igen så.. ska jag aldrig låta det gå så som det gick..
sitter och tänker på hur mycket klokare jag har blivit..
just nu är det så skönt att vara singel..
och om jag någonsin ska träffa någon igen så.. ska jag aldrig låta det gå så som det gick..
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 19:26Åh, nu kom jag plötsligt ihåg hur SKÖNT det är att vara i den där kloka fasen en stund efter en avslutad relation. Synd bara att den går över så fort man träffar någon ny igen. 😉
Åh, nu kom jag plötsligt ihåg hur SKÖNT det är att vara i den där kloka fasen en stund efter en avslutad relation. Synd bara att den går över så fort man träffar någon ny igen. 😉
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 20:07Har sett att funbeat lagt till att man kan fylla i kadens i träningskalendern, vad är det? När jag slår upp det har det med musik att göra, men jag antar att det i detta fall har med cykling att göra? Finns ju ett cykeltidning som heter Kadens.
Har sett att funbeat lagt till att man kan fylla i kadens i träningskalendern, vad är det? När jag slår upp det har det med musik att göra, men jag antar att det i detta fall har med cykling att göra? Finns ju ett cykeltidning som heter Kadens.
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 20:51hur många varv per minut du trampar..
hur många varv per minut du trampar..