Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 20:57Är det några särskilda klokheter du tänker på, Jessie?
Är det några särskilda klokheter du tänker på, Jessie?
Quote from Rasmus Olsson on 24 February 2011, 21:02Cykeltidningen "Kadens" har numera bytt namn till "Cykeltidningen Kadens". tro de jobbat hårt för det namnbytet.
Cykeltidningen "Kadens" har numera bytt namn till "Cykeltidningen Kadens". tro de jobbat hårt för det namnbytet.
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 21:47Mattias: Ja främst då det som Helen beskriver; att man aldrig ska låta en relation blir sådär dålig igen.. OCH att man aldrig mer ska ens börja dejta något pucko igen. *hepp!*
Mattias: Ja främst då det som Helen beskriver; att man aldrig ska låta en relation blir sådär dålig igen.. OCH att man aldrig mer ska ens börja dejta något pucko igen. *hepp!*
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 22:22Jessie: Det låter som common sense (särskilt delen om att aldrig ens börja dejta ett pucko). Fast det är aldrig så lätt i verkligheten som i teorin.
Jessie: Det låter som common sense (särskilt delen om att aldrig ens börja dejta ett pucko). Fast det är aldrig så lätt i verkligheten som i teorin.
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 22:24Mattias, menar du att teorin och verkligheten inte speglar varandra?? Shit, vad lurad jag känner mig nu;)
Mattias, menar du att teorin och verkligheten inte speglar varandra?? Shit, vad lurad jag känner mig nu;)
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 23:31Helena, för att ta ett exempel: Teorin (eller iallfall reklamen) säger att det bara är att gå med i någon dejtingsajt. Tusentals personer hittar kärleken varje dag. Min erfarenhet av verkligheten är lite annorlunda. 😉
Helena, för att ta ett exempel: Teorin (eller iallfall reklamen) säger att det bara är att gå med i någon dejtingsajt. Tusentals personer hittar kärleken varje dag. Min erfarenhet av verkligheten är lite annorlunda. 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 06:33Min erfarenhet är att det ÄR plättelätt att hitta NÅN på en dejtingsite. Att hitta RÄTT någon däremot... *ser lite trött ut*
Min erfarenhet är att det ÄR plättelätt att hitta NÅN på en dejtingsite. Att hitta RÄTT någon däremot... *ser lite trött ut*
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 07:23enligt reklamen så får man ju flera dejter varje helg..
enligt reklamen så får man ju flera dejter varje helg..
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 08:04Helen: Ptjaaa.. det skulle jag väl kunna ha om jag ville? Men jag nöjer mig med att dejta en i taget. (H)
Helen: Ptjaaa.. det skulle jag väl kunna ha om jag ville? Men jag nöjer mig med att dejta en i taget. (H)
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 09:42Ja, hitta RÄTT är svårt. Hitta RÄTT på lagom avstånd är ännu svårare.
(#)Antalet dejter planerade denna helg: 0. Dåligt facit för dejtingsajter. (t-) 🙂
Ja, hitta RÄTT är svårt. Hitta RÄTT på lagom avstånd är ännu svårare.
(#)
Antalet dejter planerade denna helg: 0. Dåligt facit för dejtingsajter. (t-) 🙂