Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Mattias, då har du och jag lika många sekter i helgen.

Edit: Dejter skulle det ju stå...

Sekter?? *undrar om jag missat nåt om dejtingsiter*

Mattias: Jag tycker annars problemet brukar vara mer av karaktären att när man kommer in på en dejtingsite som tjej får man rätt mycket brev. Sen tar det ungefär lika lång tid för alla killarna att fatt

Telefonen gjorde om Dejter till sekter...

"Telefonen gjorde om Dejter till sekter... " *fnissar* Ja... Den kanske inte har så fel i det? 😉

http://damnyouautocorrect.com/ !! 🙂

Helena: Tråkigt. Men visst är det som vissa sekter - ju mer man betalar desto mer får man tillgång till, och (hoppas de) blir beroende av.

Jessie: En i taget + sitter nöjd? Ska det tolkas som att det är någon på gång?

Tror du det handlar om mod, eller t

Mattias: Det var ju det jag skrev att man försöker boka in dem i intressesordning (vilket inte alls är lätt med timing och olika människors scheman etc). Jag kan väl vara nöjd även om det inte är "någon på gång" på det vis jag tror du menar?

Jag läste det som att du väntade på att de skulle fråga och alla frågar samtidigt. Min tanke var att du skulle gå in med en förebyggande åtgärd och fråga den mest intressanta innan alla andra hunnit fråga. Men enligt lagen om alltings jävlighet så kanske

Mattias: Alla de scenarior du föreslår har hänt vid något tillfälle. Nuförtiden tar jag det lugnt och säger nej till fler av förslagen bara istället så blir det inte så trassligt. 😉

Jag tvivlade inte på dig, Jessie. Jag vet ju att du är en mentalt mogen kvinna. 😉