Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Underligt är känslan av att plötsligt ha fått en hel massa extra tid och inte riktigt veta vad jag ska göra av den? Tio timmar till i veckan (MINST!) är ju inte att fnysa åt precis, men nu skulle jag ju verkligen vilja ha någon att dela dem med... *sucka*

Jessie: Du får hyra in en pojkvän i dessa två månader. Fast när har du tid över nu? I veckodagarna? Det skulle behöva finnas en ManPower eller BoyPower eller något i din lokala närhet. 🙂

EDIT: Förtydligande omskrivning

Jessie: Vilket dåligt stall du lämnat in hästen på som inte ger dig en pojkvän att ha under tiden! 😉

Håller med Linda, verkligen dåligt stall Jessie

Min 4bening däremot är nöjd med sin flytt, han har fått ett mindre harem....
själv sitter jag själv i soffan 🙂

Pia: Ditt nya stall verkar inte heller något vidare. Harem till hästen men inte till dig, snacka om dålig service! 😉

Tänkte inte på det Linda, jag ska nog klaga lite 😉

Mattias: Jag har dels tid över i veckorna och dessutom kommer jag ju att iaf lite nu och då ha helt hästfria helger med. Jösses!

Föräldrar pratar så om sina barnfria helger. Det är ju som ingenting i jämförelse med en hästfri helg. 😉

Ja, jag vill meeena det! För har man en hästfri helg MEN man har barn, så är man ju aldrig fri på riktigt ändå. *hepp!*

Barn kan man köra över till sina föräldrar och svärföräldrar....
Tar du hästen till dina föräldrar? 😀