Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 17:17Underligt är känslan av att plötsligt ha fått en hel massa extra tid och inte riktigt veta vad jag ska göra av den? Tio timmar till i veckan (MINST!) är ju inte att fnysa åt precis, men nu skulle jag ju verkligen vilja ha någon att dela dem med... *sucka*
Underligt är känslan av att plötsligt ha fått en hel massa extra tid och inte riktigt veta vad jag ska göra av den? Tio timmar till i veckan (MINST!) är ju inte att fnysa åt precis, men nu skulle jag ju verkligen vilja ha någon att dela dem med... *sucka*
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 18:32Jessie: Du får hyra in en pojkvän i dessa två månader. Fast när har du tid över nu? I veckodagarna? Det skulle behöva finnas en ManPower eller BoyPower eller något i din lokala närhet. 🙂
EDIT: Förtydligande omskrivning
Jessie: Du får hyra in en pojkvän i dessa två månader. Fast när har du tid över nu? I veckodagarna? Det skulle behöva finnas en ManPower eller BoyPower eller något i din lokala närhet. 🙂
EDIT: Förtydligande omskrivning
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 19:31Jessie: Vilket dåligt stall du lämnat in hästen på som inte ger dig en pojkvän att ha under tiden! 😉
Jessie: Vilket dåligt stall du lämnat in hästen på som inte ger dig en pojkvän att ha under tiden! 😉
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 19:37Håller med Linda, verkligen dåligt stall Jessie
Min 4bening däremot är nöjd med sin flytt, han har fått ett mindre harem....
själv sitter jag själv i soffan 🙂
Håller med Linda, verkligen dåligt stall Jessie
Min 4bening däremot är nöjd med sin flytt, han har fått ett mindre harem....
själv sitter jag själv i soffan 🙂
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 19:44Pia: Ditt nya stall verkar inte heller något vidare. Harem till hästen men inte till dig, snacka om dålig service! 😉
Pia: Ditt nya stall verkar inte heller något vidare. Harem till hästen men inte till dig, snacka om dålig service! 😉
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 19:48Tänkte inte på det Linda, jag ska nog klaga lite 😉
Tänkte inte på det Linda, jag ska nog klaga lite 😉
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 21:58Mattias: Jag har dels tid över i veckorna och dessutom kommer jag ju att iaf lite nu och då ha helt hästfria helger med. Jösses!
Mattias: Jag har dels tid över i veckorna och dessutom kommer jag ju att iaf lite nu och då ha helt hästfria helger med. Jösses!
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 22:10Föräldrar pratar så om sina barnfria helger. Det är ju som ingenting i jämförelse med en hästfri helg. 😉
Föräldrar pratar så om sina barnfria helger. Det är ju som ingenting i jämförelse med en hästfri helg. 😉
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 22:14Ja, jag vill meeena det! För har man en hästfri helg MEN man har barn, så är man ju aldrig fri på riktigt ändå. *hepp!*
Ja, jag vill meeena det! För har man en hästfri helg MEN man har barn, så är man ju aldrig fri på riktigt ändå. *hepp!*
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 07:27Barn kan man köra över till sina föräldrar och svärföräldrar....
Tar du hästen till dina föräldrar? 😀
Barn kan man köra över till sina föräldrar och svärföräldrar....
Tar du hästen till dina föräldrar? 😀