Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Bruse har tydligen lyssnat för lite på hårdrock. En genre med många duktiga sångare.

Åsa: Jag har två gitarrer så jag kan kompa, fast jag vill gärna sjunga lite själv också. 😉

Fredrik, jag har två gitarrer. Jag kan spela och sjunga för dig medan du tar hand om disken 😉

Monica var grym. Det där musikexemplet av Alice in chains var enligt mig inte mycket att hänga i julgranen. No offense Adam. Tråkiga gitarrister också.

Här är en kille som kan lira gitarr som en gud och sjunga som en gud. Samtidigt. En mycket sällsynt ko

Shit! Jim, hur jag ska jag nu kunna koncentrera mig på mitt plugg?! HAN ska jag gifta mig med (H:)(H:)(H:)

Han verkar helt klart vara ett kap Åsa! 🙂

Jim, det är helt okej för min del om du sågar Alice in Chains och tycker de är dåliga och tråkiga, jag gillar dem ändå 🙂

EDIT:
Fast jag håller inte med dig om Monica Z även om du ogillar AiC.

Fast kruxet är att hans sång kommer att stå i centrum och det gillar inte mitt ego 😉

Adam, jag har lyssnat igenom Monicas inspelning igen och jag lovar att hon sätter varenda ton. Jag har sjungit den låten ett antal gånger efter orginalnoterna och den g

Jag tycker inte Alice in chains är dåliga men det här exemplet var väl inte så roligt. De kan väl ta bort tvättklämmorna från näsorna och sluta låta som små grisar 😉 Skämt åsido. Det är ett tungt band som låter bättre på platta än live.

Åsa, om hon verkligen menat att det ska vara på det viset så ... tycker jag fortfarande att din kompgitarrist har rätt att ställa hårda krav på dina färdigheter som vokalist 🙂

Det var ju jättekul Jim, din gamle skämtare. Så roligt har jag inte haft på hela veckan 😀

Dock har du indirekt en poäng, Monica Z på platta ska såklart jämföras med andras studioinspelningar. 🙂 Inte visste jag att du sett Alice in Chains live. (H)