Quote from ellen olsson on 14 September 2012, 12:00Åsa: Vi kanske ska äta på restaurang istället så vi får mer tid för att spela och sjunga? 😉
Åsa: Vi kanske ska äta på restaurang istället så vi får mer tid för att spela och sjunga? 😉
Quote from Funbeat user on 14 September 2012, 12:04Självklart Fredrik! Vilken briljant idé 😀 Jag hoppas du är rik, för än så länge tjänar jag inte fett med pengar, utan låter mig gärna charmas av gammaldags gentlemannamässig "Jag tar hand om notan". Dessutom ingår två barnmenyer och doggybag till kattern
Självklart Fredrik! Vilken briljant idé 😀 Jag hoppas du är rik, för än så länge tjänar jag inte fett med pengar, utan låter mig gärna charmas av gammaldags gentlemannamässig "Jag tar hand om notan". Dessutom ingår två barnmenyer och doggybag till kattern
Quote from Rasmus Olsson on 14 September 2012, 12:08Åsa, vad är du för moder och förebild? Äter upp barnens lördagsgodis, och säger det på en träningssajt. Dessutom går din akademiker karriär åt skogen.
På vilket sätt gör detta att du får hångla mer?
Åsa, vad är du för moder och förebild? Äter upp barnens lördagsgodis, och säger det på en träningssajt. Dessutom går din akademiker karriär åt skogen.
På vilket sätt gör detta att du får hångla mer?
Quote from Funbeat user on 14 September 2012, 13:45Jag bara erkänner att jag inte är en überklok människa utan bara mänsklig och vem har sagt att jag vill hångla? 😉
Jag bara erkänner att jag inte är en überklok människa utan bara mänsklig och vem har sagt att jag vill hångla? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 14 September 2012, 13:56Det var väl jag som påstod det. Eller hur?
Det var väl jag som påstod det. Eller hur?
Quote from Funbeat user on 14 September 2012, 14:06Precis 😉
Fast det kan väl hända att jag vill, kanske, eventuellt, någon gång när jag får tid över 😉
Precis 😉
Fast det kan väl hända att jag vill, kanske, eventuellt, någon gång när jag får tid över 😉
Quote from Rasmus Olsson on 14 September 2012, 15:34Du är söt när du försöker vara blygsam
Du är söt när du försöker vara blygsam
Quote from Funbeat user on 14 September 2012, 16:12Spelad blygsamhet eller helt enkelt ett sätt att hålla upp integritetsväggen 😉
Spelad blygsamhet eller helt enkelt ett sätt att hålla upp integritetsväggen 😉
Quote from Funbeat user on 15 September 2012, 09:19Alltså den där Monte Montgomery kanske kunde både sjunga och spela gitarr, men sen NÄR är det okej att vara både ful och lönnfet om man aspirerar på positionen som DrömMannen? Det borde väl iaf inte funka på just det här forumet?
*förvirrad och fattar in
Alltså den där Monte Montgomery kanske kunde både sjunga och spela gitarr, men sen NÄR är det okej att vara både ful och lönnfet om man aspirerar på positionen som DrömMannen? Det borde väl iaf inte funka på just det här forumet?
*förvirrad och fattar in
Quote from Funbeat user on 15 September 2012, 09:26Haha! Jessie, jag kan hålla med dig om att han inte hade den snyggaste kroppen, men det gäller att se om fördelarna överväger bristerna. Jag har alltid varit svag för män som kan hantera en gitarr. Fingerfärdighet du vet ;). Så när jag ser en man som kan
Haha! Jessie, jag kan hålla med dig om att han inte hade den snyggaste kroppen, men det gäller att se om fördelarna överväger bristerna. Jag har alltid varit svag för män som kan hantera en gitarr. Fingerfärdighet du vet ;). Så när jag ser en man som kan