Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 14:22Anna, du är så sexig när du är så där klok. Jag blir nästa lite kär i dig (H:)
Anna, du är så sexig när du är så där klok. Jag blir nästa lite kär i dig (H:)
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 14:44(H:)
(H:)
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 20:30Jag skulle säga att intelligens och smarthet inte alls är samma sak.
Intelligens leder lättare till bildning.
Initiativtagande (eller brist på sådant när det är smarast att vara tyst) och målmedvetenhet är tecken på smarthet. Intelligens underlättar s
Jag skulle säga att intelligens och smarthet inte alls är samma sak.
Intelligens leder lättare till bildning.
Initiativtagande (eller brist på sådant när det är smarast att vara tyst) och målmedvetenhet är tecken på smarthet. Intelligens underlättar s
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 20:43Mattias P: (t+)
Mattias P: (t+)
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 22:47Jag skiter i vad samhället värderar högt. Jag värderar ovanstående högt men orkar inte se över listan så att den blir fullständig.
Och egentligen är det ganska oviktigt, så länge jag vet vad jag värderar. Att "rata" någon pga någonting alls verkar vara g
Jag skiter i vad samhället värderar högt. Jag värderar ovanstående högt men orkar inte se över listan så att den blir fullständig.
Och egentligen är det ganska oviktigt, så länge jag vet vad jag värderar. Att "rata" någon pga någonting alls verkar vara g
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 22:54Och Celos har rätt! Det vackra/sexiga eller vad det nu må vara ligger i betraktarens ögon. Någon gillar muskler. Jag gillar musikalitet framför deffade muskelberg. Låt det vara så! Då finns det någon för alla. Alla gillar olika.
I detta forum finns det a
Och Celos har rätt! Det vackra/sexiga eller vad det nu må vara ligger i betraktarens ögon. Någon gillar muskler. Jag gillar musikalitet framför deffade muskelberg. Låt det vara så! Då finns det någon för alla. Alla gillar olika.
I detta forum finns det a
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 22:59Lönfethet låter ju ganska praktiskt om inte annat 😉
Lönfethet låter ju ganska praktiskt om inte annat 😉
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 04:52Det finns faktiskt inte någon för alla. För vissa finns det många och för somliga finns det faktiskt ingen alls som vill ha dem.
Kärleken är inte jämnt utspridd över befolkningen på något sätt (H)
Det finns faktiskt inte någon för alla. För vissa finns det många och för somliga finns det faktiskt ingen alls som vill ha dem.
Kärleken är inte jämnt utspridd över befolkningen på något sätt (H)
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 06:53Åsa: Alla har vi våra kriterier. Du vill ha en musikalisk man, jag kan tänka mig leva med en som är tondöv. Jag går igång på SMALA killar, de behöver inte ens vara vältränade eller muskulösa över huvud taget. Att du tycker att lönnfet är ett elakt ord får
Åsa: Alla har vi våra kriterier. Du vill ha en musikalisk man, jag kan tänka mig leva med en som är tondöv. Jag går igång på SMALA killar, de behöver inte ens vara vältränade eller muskulösa över huvud taget. Att du tycker att lönnfet är ett elakt ord får
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 06:56Märks det mycket att jag har tråkigt på jobbet idag?
Äh, vi kan väl säga att det är uppfriskande att jag för en gångs skull håller mig fullständigt ON topic i en tråd på det här forumet istället? 😉
Märks det mycket att jag har tråkigt på jobbet idag?
Äh, vi kan väl säga att det är uppfriskande att jag för en gångs skull håller mig fullständigt ON topic i en tråd på det här forumet istället? 😉