Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 07:04Men Jessie: att vara on topic i en tråd som heter svammel är väl inte direkt kvalificerande? 😀
Men Jessie: att vara on topic i en tråd som heter svammel är väl inte direkt kvalificerande? 😀
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 07:04Du Anna.. nu låter du ju PRECIS som Edit. Är inte det bra onödigt av dig? (H)
Du Anna.. nu låter du ju PRECIS som Edit. Är inte det bra onödigt av dig? (H)
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 07:21Edit är klok, hon!
Och i övrigt tänker jag tro att Åsa menade just "lönfet" tills hon korrigerar sig. Jag gillar den ordleken! 🙂
Edit är klok, hon!
Och i övrigt tänker jag tro att Åsa menade just "lönfet" tills hon korrigerar sig. Jag gillar den ordleken! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 08:57Jessie, det var bra att du förtydligade dig. Då förstår jag bättre. Jag reagerade nog mest på ditt uttalande "men sen NÄR är det okej att vara både ful och lönnfet om man aspirerar på positionen som DrömMannen?" och att ni sen fortsatte på det spåret. För
Jessie, det var bra att du förtydligade dig. Då förstår jag bättre. Jag reagerade nog mest på ditt uttalande "men sen NÄR är det okej att vara både ful och lönnfet om man aspirerar på positionen som DrömMannen?" och att ni sen fortsatte på det spåret. För
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 09:35Åsikter om att någon tycker att folk är fula och lönnfeta platsar inte ens i en svammeltråd enligt mig. Sånt bjäfsande kan man gott behålla för sig själv. Speciellt Monte ska man vara extra snäll emot. Hans 21-åriga dotter och hans exflickvän blev båda ih
Åsikter om att någon tycker att folk är fula och lönnfeta platsar inte ens i en svammeltråd enligt mig. Sånt bjäfsande kan man gott behålla för sig själv. Speciellt Monte ska man vara extra snäll emot. Hans 21-åriga dotter och hans exflickvän blev båda ih
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 09:43Hans gitarr är iallfall sliten 🙂
Hans gitarr är iallfall sliten 🙂
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 09:49Väldigt sliten men låter ändå så fint. Precis som en del människor 🙂
Väldigt sliten men låter ändå så fint. Precis som en del människor 🙂
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 09:50@Anna
Får tacka för dina preferenser, alltid kul att någon tycker som du BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/045.gif
Jag tycker ändå intelligens vs smarthet är en intressant diskussion. Snittet mellan de båda är inte tomt, men det är definitivt i
@Anna
Får tacka för dina preferenser, alltid kul att någon tycker som du BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/045.gif
Jag tycker ändå intelligens vs smarthet är en intressant diskussion. Snittet mellan de båda är inte tomt, men det är definitivt i
Quote from ellen olsson on 18 September 2012, 10:02Psst, Mattias! Jag antar att du menar _snittet_ och inte _unionen_. 🙂
Psst, Mattias! Jag antar att du menar _snittet_ och inte _unionen_. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 12:05Hoppsansa... (varför finns det ingen smiley som rodnar?)
Får väl skylla på för mycket samverkan med en viss fackförening.Tack Fredrik!
Hoppsansa... (varför finns det ingen smiley som rodnar?)
Får väl skylla på för mycket samverkan med en viss fackförening.
Tack Fredrik!