Quote from Funbeat user on 18 July 2013, 23:49Jag velar mellan att öppna mig, vara öppen rak och ärlig och därmed riskera att allt blir ännu värre (av någon anledning har det tenderat att bli så i det här fallet) och att låtsas som att allt är bra och lida i tystnad. Vad jag än gör blir det här inte
Jag velar mellan att öppna mig, vara öppen rak och ärlig och därmed riskera att allt blir ännu värre (av någon anledning har det tenderat att bli så i det här fallet) och att låtsas som att allt är bra och lida i tystnad. Vad jag än gör blir det här inte
Quote from Funbeat user on 19 July 2013, 03:47Pia: Den där var ju hysteriskt rolig! 😀
No more blerching är det som gäller för mig från och med nyss! (t+)
Pia: Den där var ju hysteriskt rolig! 😀
No more blerching är det som gäller för mig från och med nyss! (t+)
Quote from Funbeat user on 19 July 2013, 08:14Mycket bra, Pia. 🙂
Mycket bra, Pia. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 July 2013, 09:22det är lustigt hur det kan kännas så otroligt udda att bära klockan på höger handled när man haft den på vänster åtminstone sedan lågstadiet någon gång.
(skrapsår från klättring på vänster handled)
det är lustigt hur det kan kännas så otroligt udda att bära klockan på höger handled när man haft den på vänster åtminstone sedan lågstadiet någon gång.
(skrapsår från klättring på vänster handled)
Quote from Funbeat user on 5 August 2013, 13:17Vad innebär förbehållslös kärlek?
"Love is patient, love is kind. It does not envy, it does not boast, it is not proud. It is not rude, it is not self-seeking, it is not easily angered, it keeps no record of wrongs. Love does not delight in evil but rejo
Vad innebär förbehållslös kärlek?
"Love is patient, love is kind. It does not envy, it does not boast, it is not proud. It is not rude, it is not self-seeking, it is not easily angered, it keeps no record of wrongs. Love does not delight in evil but rejo
Quote from Funbeat user on 6 August 2013, 14:58Jag får det till älska allt och alla utan krav! Kan det vara nått sånt ?
Jag får det till älska allt och alla utan krav! Kan det vara nått sånt ?
Quote from Funbeat user on 6 August 2013, 15:05Nä, inte allt och alla väl?
Nä, inte allt och alla väl?
Quote from Funbeat user on 15 August 2013, 22:54Hemma efter kvällens förstadejt, som även om den var väldigt bra på papperet inte kommer att leda till någon fortsättning. Nåja, mitt huvud var kanske inte riktigt med i matchen ändå.
En sak som slog mig under tiden är att vissa människor får jag en dire
Hemma efter kvällens förstadejt, som även om den var väldigt bra på papperet inte kommer att leda till någon fortsättning. Nåja, mitt huvud var kanske inte riktigt med i matchen ändå.
En sak som slog mig under tiden är att vissa människor får jag en dire
Quote from Funbeat user on 15 August 2013, 23:04Bra svamlat Mattias! Det där längtar jag också efter att känna på en förstadejt...
Bra svamlat Mattias! Det där längtar jag också efter att känna på en förstadejt...
Quote from Funbeat user on 15 August 2013, 23:11Jag är nog annorlunda. För mig behöver det inte kännas rätt direkt eller ens första gången man träffas.
Jag är nog annorlunda. För mig behöver det inte kännas rätt direkt eller ens första gången man träffas.