Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Vi vad fint sagt Katarina. Vi har en relation du och jag.

Kat skriver väldigt långa och genomtänkta. Tycker du har skallen på skaft Kat 🙂

Vad det skrivs i alla trådar då när det är så göttigt ute....

Mobilerna´s underbara värld ? Eller paddor/plattor och en miljon andra saker man kallar dem. 😀

Kanske passa på att "fånga" Kat efter så fina vitsord ni gett henne? Bruse? Patrik? Kvalitet OCH ledig, på samma gång? I say: go for it! 🙂

Bra förslag. En väldigt trevlig tjej men attans att hon bara dejtar killar i Stockholm 🙁

Åh, smicker smicker 🙂
Ja Bruse, du och jag har någon sorts relation. Länge sedan jag sprang på dig i närheten av jobbet. Soliga dagar som dessa sitter jag nästan jämt vid kajen och tittar på stadshuset.

Attans, Patrik!

(Och det var ingen alls som anade att mitt förra inlägg till en liten del baserade sig på egen singelfrustration att inget händer, hoppas jag...)

jag tycker allmänt att det här med humor i skrift är rätt svårt och försöker vara lite restriktiv med de värsta avarterna av min egen humor inledningsvis och försöker hitta andra sätt att föra samtalet framåt.

(säger jag som nyligen lyckades bli blockad

Adam: Absolut är det så. Och i det här läget försökte jag inte ens vara rolig. Därför hade jag gärna fått veta exakt vad det var hon tolkade exakt hur, för att förstå var det gick fel. Istället blev det utskällning plus block.

Vad man dock ska vara medve