Quote from Funbeat user on 24 November 2012, 13:20Camilla jag är redan förvirrad, så vi har redan förvirring i gruppen :-/
Camilla jag är redan förvirrad, så vi har redan förvirring i gruppen :-/
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 00:23Det finns inga dumma frågor har man alltid fått höra!!!!
Det finns inga dumma frågor har man alltid fått höra!!!!
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 00:24Det finns inga dumma frågor har man alltid fått höra!!!!
Det finns inga dumma frågor har man alltid fått höra!!!!
Quote from Andras Matolcsy on 7 December 2012, 08:21Annika, ryck upp dig. Du vet ju att det är ingen annan som tränar åt dig. Det är bara att bestämma sig att man ska träna och så gör man det. Det finns inga ursäkter längre. Även om du tränar en timme varje dag så finns det tid till att sitta och dega i so
Annika, ryck upp dig. Du vet ju att det är ingen annan som tränar åt dig. Det är bara att bestämma sig att man ska träna och så gör man det. Det finns inga ursäkter längre. Även om du tränar en timme varje dag så finns det tid till att sitta och dega i so
Quote from Funbeat user on 7 December 2012, 08:30Helt rätt Annika. 😀
Helt rätt Annika. 😀
Quote from Funbeat user on 7 December 2012, 08:32Svamla på du Annika, lite inspiration för mig i alla fall (t+)
Svamla på du Annika, lite inspiration för mig i alla fall (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 7 December 2012, 09:40Annika - vill hångla
Annika - vill hångla
Quote from Funbeat user on 14 December 2012, 22:16Jaha, då var man plötsligt ledig 2 veckor över jul utan att riktigt ha planerat för det.
Skidresa?
Hemma och dega?Det är inte riktigt klättersäsong i Europa. Å andra sidan har jag försummat min gitarr rätt mycket på sistone.
Jaha, då var man plötsligt ledig 2 veckor över jul utan att riktigt ha planerat för det.
Skidresa?
Hemma och dega?
Det är inte riktigt klättersäsong i Europa. Å andra sidan har jag försummat min gitarr rätt mycket på sistone.
Quote from Funbeat user on 14 December 2012, 22:48Alltså, hur gör man? Bara ledig så där?
Låter skönt så klart men när du inte visste om det. Du kan göra en massa roliga saker, träna och musicera så får du dagarna att gå 🙂
Alltså, hur gör man? Bara ledig så där?
Låter skönt så klart men när du inte visste om det. Du kan göra en massa roliga saker, träna och musicera så får du dagarna att gå 🙂
Quote from Funbeat user on 20 February 2013, 19:20Jag går i köket och ska fixa kvällsmat tänker det blir nog en enda pannkaka!!!!
Jag går i köket och ska fixa kvällsmat tänker det blir nog en enda pannkaka!!!!