Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

bara en?

Smeten från i går räckte bara till en, jag åt lite annat med.

Det gick bra och blev inte" pannkaka" av det .

Yey! Ingen strejk på pendeln så jag kan ta mig till jobbet som vanligt i morgon 🙂

Dagens mest fascinerande är kvinnan på dejtingsajten som blev förbannad och blockerade mig för något som möjligen i yttersta nödfall kan tolkas som att jag drev lite med akademiker i allmänhet, och det tyckte hon att jag "som inte förstår mig på vetenskap

Låter som att en fortsatt relation till denna person hade känts något ansträngd om hon inte blockerat dig? 😉

Jenny: Haha, ja... jag tvivlar på att kemin skulle funnits där. 😉

Det är lite intressant det där med första intryck... När jag anlände på UCPA centret med min kompis, trötta från att ha stigit upp fem på morgonen för att åka med tåget, och ställde oss i matkön började vi småprata med ett par grabbar som hade flygit skär

Det var lite dålig stil av henne Mattias, men jag är väldigt blockningsliberal. Blockar till höger och vänster av olika anledningar - är du tjej, för ung eller för gammal har du inte på min sida att göra, iaf inte flera ggr. Om ngn är inne massor av ggr o

Kat: Det här var efter några mail. Nejdå, jag tar inte åt mig för mycket, även om det hade varit intressant att veta exakt vad det var som var förolämpande. Hon hade nog en dålig dag, plus gamla dåliga erfarenheter, plus ingen som helst självdistans. Sånt

For the record (eftersom jag förstår att jag inte verkar helt sympatisk) så skulle jag aldrig göra så. Har man pratat så har man ju en sorts "relation" och då kan man inte vara så otrevlig. Eller kan kan man ju..