Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Underbar känsla Mattias 🙂

Tycker att den känslan också beskriver sann vänskap.

Missförstå mig rätt... jag har inga KRAV på att det ska vara så FÖRSTA gången man träffas. Vi får försöka överleva i en imperfekt värld. 🙂 Däremot vill jag nog att det börjar kännas så ganska så tidigt. Har man väl känt så någon annan gång så är det svå

Amen! 🙂

Vi kan inte höra varandras röster, bara läsa varandras texter. Hoppas inte min text ser hård ut. Den handlar bara om mina erfarenheter.

Mattias, jag håller med dig!

Efter min första date... låste jag in mig i två dar och sa till mig själv... nä aldrig mer .
Nu vill jag nog träffas igen efter att man bott i oändligheten ett tag! Tänk vad lite frisk luft och avsaknad av klämgött kan göra med en. 😉
Fast det finns ing

Mattias, du har rätt. Vi har alla olika erfarenheter. Det gör det så intressant att läsa vad andra skriver. Men jag kan då och då lida lite av att tolka någon annans erfarenheter som ett "jag har fel" och känna att jag måste förklara mig mer. My bad.

@Jonas: Vad menar du när du säger "Fast det finns ingen framtid i detta... så mycket vet jag!"?

Ah Jonas, bara så det är klart... det här var en förstadejt med en ny person, inte min första dejt. 🙂

@Jenny ... att vi är exremt olika, och jag kan inte se att någon av oss kommer ändra sig så pass att det skulle fungera långsiktigt... så efter första gången så var den spontana känslan att bara klippa! Men brist på annat uppslag tänkte jag att jag skulle

@Jonas: Jaha!... Jag tolkade det som att du menade dejtandets framtid i generella ordalag. Blev lite rädd där ett tag... 😉