Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 17:58Jag känner att jag är tvungen att nyansera mitt gnällande i gnälltråden lite, så jag kan glatt meddela i den här tråden att jag har spenderat ett par timmar med en lång, smal, rödhårig skönhet idag. (H:)
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=29b
Jag känner att jag är tvungen att nyansera mitt gnällande i gnälltråden lite, så jag kan glatt meddela i den här tråden att jag har spenderat ett par timmar med en lång, smal, rödhårig skönhet idag. (H:)
Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 18:23Mats: Vilken snygg rödtopp du hittat! Smal men med kurvor på rätta ställena, ser jag. 😉 Några tendenser till att hon ska vara instabil och lynnig?
Mats: Vilken snygg rödtopp du hittat! Smal men med kurvor på rätta ställena, ser jag. 😉 Några tendenser till att hon ska vara instabil och lynnig?
Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 18:30Hon kändes faktiskt lite instabil och lynnig i början, men när vi väl insåg att vi hade liknande mål så flöt det på fint. 😉
Hon kändes faktiskt lite instabil och lynnig i början, men när vi väl insåg att vi hade liknande mål så flöt det på fint. 😉
Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 19:02Vilken skönhet 😉
Vilken skönhet 😉
Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 21:07Regn i morse och regn på vägen hem, jag tyckte det var dags att tända de ljuslyktor och dylikt som jag fått av släkt och vänner genom åren.
Är det höst nu?
Regn i morse och regn på vägen hem, jag tyckte det var dags att tända de ljuslyktor och dylikt som jag fått av släkt och vänner genom åren.
Är det höst nu?
Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 21:30Ja Camilla. Tänt lampor här nu och då är det höst
Ja Camilla. Tänt lampor här nu och då är det höst
Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 22:34Åh... Helt plötsligt blev jag riktigt sugen på Coca Cola... Imorgon ska jag äta pizza och dricka coca-cola... (H:)
Åh... Helt plötsligt blev jag riktigt sugen på Coca Cola... Imorgon ska jag äta pizza och dricka coca-cola... (H:)
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 21:25Så, jag har hört att numera ska alla vi singlar skicka in en aktivitetsrapport till Partnerförmedlingen. Såhär säger deras webbsida:
"Vad är en aktivitetsrapport?
Du som är partnerlös ska en gång i månaden meddela Partnerförmedlingen vilka förhållanden
Så, jag har hört att numera ska alla vi singlar skicka in en aktivitetsrapport till Partnerförmedlingen. Såhär säger deras webbsida:
"Vad är en aktivitetsrapport?
Du som är partnerlös ska en gång i månaden meddela Partnerförmedlingen vilka förhållanden
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 21:28Haha! Bra Mattias! Jag ska genast fila på min aktivitetsrapport... 😉
Haha! Bra Mattias! Jag ska genast fila på min aktivitetsrapport... 😉
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 21:29Har du någonstans där jag kan registrera mitt CV för att sedan bli kontaktad av en förmedlare? BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/01.gif
Har du någonstans där jag kan registrera mitt CV för att sedan bli kontaktad av en förmedlare? BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/01.gif