Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Jag har en fråga till Partnerförmedlingen: Finns det något stimulanspaket (inga snuskiga associationer nu Bruse!) till vissa geografiska områden med hög partnerlöshet? Och kan man söka bidrag för medlemsavgifter på anvisade dejtingsidor?

Mattis S, strålande.

Funderar nu över om det är krav på att fortsätta söka då man lämnat i en seriös intresseanmälan men ännu inte fått ett säkert svar?

Nina: Jo. Det låter som om du försvunnit i systemet.

Hasse: Inte hört talas om? Det låter inte lovande för dig. Risken är att du blir sittande desperat, med nån finsk mormor som dejtsällskap.

Haha
Mattias, den där presumtiva mormorsdejten fastnade djupt i ditt minne.
Nu har hon blivit finsk också ser jag, det börjar likna en vandringssägen...
😀

Hasse: Var hon inte finsk då? Hon hade definitivt ett finskt namn! 🙂

JA!!! Jag förstod väl det! 🙂 Då hoppas jag kunna få ersättningen retroaktivt?!
Då kanske det även har missats att jag varit registrerad hos Partnerförmedlingen väldigt länge nu, och förmodligen borde delta i nån särskild partnerskapsåtgärd?

Mattias: hur lång är karenstiden? Jag är ju relativt nybliven singel, men vill ju dels inte gå miste om potentiell ersättning, dels få förmedlingens säkerligen fantastiska (eller inte) hjälp att hitta någon ny...

Stefan: Handlar det inte mest om att du måste ha varit i förhållande i sex månader för att du ska få rätt till ny period av ersättning? Jag tror inte det är relaterat till förmedlingens åtgärder och anvisningar. För allt jag vet borde du kunna vara anmäld

Mattias: ha ha... sugen på att byta!? Jo du... det är ju för de som har Telenor 😉
Jag var ju i förhållande i 8 år, då har jag kanske ingen karens. Ska inte missa Partnerförmedlingens tfntid imorgon. Här ska kollas!

Hi hi, ni är för goa allihop 😉