Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

"Du vet för övrigt att du måste stå till partnermarknadens förfogande? Så någon singelsemester där du inte kan bli nådd av en intresserad potentiell partner kan tyvärr inte komma på fråga."

Nådd blir man väl oavsett var man befinner sig med internet nume

Mattias, du har ett fantastiskt minne 😀

Och hör upp nu unge man. Jag tog mig friheten och pratade med ditt bostadsbolag.
I ett dåligt planerat och svagt upplyst konferansrum lite till höger i deras kontorslandskap, berättade jag om hela ditt debakel med

Jenny: Svår fråga som jag inte vet svaret på. Men jag vet att om du varit partnerlös länge så kan iallafall någon som tar sig an dig som praktikantpartner få ersättning för sina utlägg. Jag antar att tanken är att du ska få möjlighet att visa upp dina fär

Ja, ok. Då undrar jag hur jag gör sen när jag visat prov på att jag är supersnäll, lagar god mat och är grym i sängen? Kan fortfarande uppdragsgivaren tacka nej till ett vidare partnerskap då eller finns det någon sorts garanti för fortsatt partnerskap? A

Jag ska bli uppdragsgivare 🙂

Jenny: jag skulle gissa att Partnerskapsförmedlingen inte har något ansvar. Uppdragsgivaren har bara Partnerskapslagar och eventuella avtal att rätta sig efter.

Lyder en av lagarna såhär: "first you marry, then you statoil!"? 😉

Ursäkta min tröghet så här på kvällskvisten... men?

(Hoppas det funkar - har dålig koll på mobilen)

Jenny (t+)

Ha ha ha... den var bra, hade inte sett...
Nu känner jag mig mindre trög 😉

Jag är inte fullt så konservativ som uttrycket...