Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Bra skrivet Mattias, tyvärr är förmedlingen dålig på att anvisa förslag.
De förslag man får har tyvärr väldigt dålig passform dessutom
😉

Det går bra att registrera sitt CV på nätet, ett exempel som passar killar är sajten MANster.se

EDIT: Haha, den domänen var redan tagen. Verkligheten överträffar dikten. 🙂

Pia: Det var väl länge sedan Partnerförmedlingen faktiskt FÖRMEDLADE partners? Numera är det väl mest en kontrollorganisation som håller lite koll på att singlar faktiskt är aktiva i sitt partnersökande?

Du vet för övrigt att du måste stå till partnermar

Jo, vet att de inte är så bra på det där med förmedling alls.
(#)

Visst måste man vara beredd på att flytta för att komma närmare ev potentiell partner?

Jag antar att det går bra några månader att leta partner i närområdet, men ganska snart shape:ar de upp kraven så att du bör kunna flytta eller helgpendla.

Inom en del partnerinriktningar kan det (tyvärr) vara lättare att få sig en partner i storstadsreg

Ha ha, lysande Mattias 🙂

Mattias: 😀

Borde det inte utgå nån typ ar partnerlöshetsersättning till dem som följer sin aktivitetsplan, skickar in rapporter som anvisat och till och med flyttat till storstadsregion? Jag har för lääänge sen passerat karenstiden sedan senaste fasta förhållandet (

Partnerförmedlingen?!
Jag som inte är med eller knappt har varit med på några dejtingsidor kliar mig förundrat på huvudet. Är det här något som finns/funnits eller är det en kommande affärside av Jessie och Mattias?
🙂