Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 23:49Hasse: På vilket sätt blev jag inblandad i vad som helt och hållet verkar vara Mattias idé nu helt plötsligt? *kliar mig i huvet*
Nina: Vad får man ut den där partnerlöshetsersättningen i för form av valuta? Beror det på vad det börjar bli knapert av?? J
Hasse: På vilket sätt blev jag inblandad i vad som helt och hållet verkar vara Mattias idé nu helt plötsligt? *kliar mig i huvet*
Nina: Vad får man ut den där partnerlöshetsersättningen i för form av valuta? Beror det på vad det börjar bli knapert av?? J
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 00:01Jessie: ja i mitt fall var det gemensamt beslut, vilket normalt innebär någon form av kompensation från uppdragsgivarens sida. Men vem är då uppdragsgivaren?
Jag är en mycket seriös uppdragsgivare 😉
Jessie: ja i mitt fall var det gemensamt beslut, vilket normalt innebär någon form av kompensation från uppdragsgivarens sida. Men vem är då uppdragsgivaren?
Jag är en mycket seriös uppdragsgivare 😉
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 00:02Jessie,
du lansanerade ju ideen med dejtingsideforum och samma dag kommer
Mattias med Partnerskapsförmedlingen. Slå era kloka (!?) huvuden ihop
och skriv dejtingsidehistoria (t+)
🙂
Jessie,
du lansanerade ju ideen med dejtingsideforum och samma dag kommer
Mattias med Partnerskapsförmedlingen. Slå era kloka (!?) huvuden ihop
och skriv dejtingsidehistoria (t+)
🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 00:05Jessie: ok... Fast vill man verkligen gå så långt att man startar en process? Låter jobbigt... Men bra att möjligheten finns. 😉
Stefan: alltså... Stöter du nu eller är jag bara för trött? 😉
Jessie: ok... Fast vill man verkligen gå så långt att man startar en process? Låter jobbigt... Men bra att möjligheten finns. 😉
Stefan: alltså... Stöter du nu eller är jag bara för trött? 😉
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 00:09Jenny: jag tror att JAG är trött 😉
Jenny: jag tror att JAG är trött 😉
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 00:35Jenny: Nä, det vill man nog inte... egentligen.
Stefan: Ehum... *klia, klia* Jag är inte så insatt i hur det fungerar vid gemensamma beslut så det där får du nog ta upp med din personliga parterskapsförmedlare? Det KAN vara så att det går tillbaka på vem
Jenny: Nä, det vill man nog inte... egentligen.
Stefan: Ehum... *klia, klia* Jag är inte så insatt i hur det fungerar vid gemensamma beslut så det där får du nog ta upp med din personliga parterskapsförmedlare? Det KAN vara så att det går tillbaka på vem
Quote from Funbeat user on 20 August 2013, 17:18För er som orkar läsa kommer här en artikel om kärleksalgoritmen. Började läsa, men sen var jag alldeles för trött för att fortsätta, så om någon orkar läsa färdigt får ni gärna uttala er om den var bra eller ej.
http://fof.se/tidning/2010/5/karlekens-al
För er som orkar läsa kommer här en artikel om kärleksalgoritmen. Började läsa, men sen var jag alldeles för trött för att fortsätta, så om någon orkar läsa färdigt får ni gärna uttala er om den var bra eller ej.
Quote from Funbeat user on 20 August 2013, 23:48hmm, funkar det tro?
hmm, funkar det tro?
Quote from Funbeat user on 25 August 2013, 12:35Frågan om vilket fackförbund man tillhör är väl också högst relevant när det handlar om tillträde till partnerskapsförmedlingen? 😉
Frågan om vilket fackförbund man tillhör är väl också högst relevant när det handlar om tillträde till partnerskapsförmedlingen? 😉
Quote from Funbeat user on 5 September 2013, 09:59God morgon! Hoppas ni sovit gott! Jag drömde att jag blev förföljd av ett gäng med stora kockknivar som ville döda mig då jag var ute på promenad och hade avslöjat dem. Jag hann nästan låsa in mig i ett toabås... Vaknade innan de upptäckte mig. 😉
Igår g
God morgon! Hoppas ni sovit gott! Jag drömde att jag blev förföljd av ett gäng med stora kockknivar som ville döda mig då jag var ute på promenad och hade avslöjat dem. Jag hann nästan låsa in mig i ett toabås... Vaknade innan de upptäckte mig. 😉
Igår g