Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Kärlek för mig är olika, att träffa en vän som jag inte sett på länge och ge en lång kram utan att säga något eller när min 18-årige systerson kommer "flygande" emot mig med öppna armar och ropar "moster" (L)
Kommer fortfarande ihåg hans blick när han ko

Först lät det som att han gått bort och i slutet som att han lever än... 🙂

Jag diskuterade kärlek med en kompis en gång. Han sade att han inte kunde ha känslor för någon om det inte var ömsesidigt. När jag läser Camillas def. bekräftas ju det, men vad

Men jo Jenny - det gör man väl visst det? Jag säger iaf att jag ÄLSKAR att rida och att jag ÄLSKAR när det snöar (för det gör jag banne mig, jag blir helt lycklig inuti av det) och jag ÄLSKAR att vara ute på sjön när vågorna går höga men inte farligt höga

Min systerson är i högsta grad levande, jag ändrar texten.

Fast när det gäller känslor är vi ju olika, och det finns inget rätt eller fel. Kan det vara så att din kompis inte tillåter sig att ha känslor förrän han vet att de är besvarade för att inte bli

"Men jo Jenny - det gör man väl visst det? " - förstår inte vad detta är ett svar på Jessie. Kan du förklara?

Camilla: du pratar fortfarande om en "tvåvägskärlek", där objektet för ens kärlek ger något tillbaka. 🙂

Ok, så med det som sagts hittills - va

Ja, det stämmer. Fast i fallet med fansen så hoppas väl de flesta att han ska se henne och bara vilja vara med henne.

Att älska kärleksfilmer, att se det där ögonblicket då personerna ser varandra rakt i ögonen och kanske drömma om att uppleva det själv

Jenny: Äh, jag läste bara fel. (#)
Trodde du tyckte att man INTE kunde säga att man älskade aktiviteter, men istället visar det sig att vi bara håller med varandra. Trist? 😉

Jag tänker mig att den som är kär i kärleken har en större benägenhet att fara

Ah! Tack för ert input. Det där med att förstärka egenskaper hos någon annan har jag varit bra på i min ungdom. Kan nog ha tendenser ditåt fortfarande. Men jag menar... Man gillar ju det man gillar... Om jag t.ex. gillar långa, ståtliga män kommer jag nog

Det låter logiskt att en förstärkt bild är det man söker, och det kan ju vara vad som. Vackra händer, vältalig osv osv... Och för andra blir det höjda ögonbryn när dom inte ser samma förstärkta bild. Sen finns den som fastnar för den som alla andra uppfat

Ibland försöker jag "väcka" mig själv genom att försöka påpeka bristerna hos personen jag har känslor för, men det funkar ju inte. (#) I sådana situationer känner jag hur förbannat obstinat jag kan vara...