Quote from Funbeat user on 23 September 2013, 12:20Ok, det där med att hoppas att den andra ska ändra sig - hur stor är chansen att det faktiskt händer? Jag tror att man bara lurar sig själv genom att tänka så och förlorar sin tid och energi på en historia som inte leder någonstans. My 5 cents.
Och JA. J
Ok, det där med att hoppas att den andra ska ändra sig - hur stor är chansen att det faktiskt händer? Jag tror att man bara lurar sig själv genom att tänka så och förlorar sin tid och energi på en historia som inte leder någonstans. My 5 cents.
Och JA. J
Quote from Funbeat user on 23 September 2013, 12:50Jenny: Klart man får ställa "elaka frågor" det var väl det jag just gjorde till grabbarna på forumet... (H)
Jag undrar mer generellt. Själv har jag ju inlett relationer trots att jag innerst inne vetat att det inte kunde leda till något vettigt och varak
Jenny: Klart man får ställa "elaka frågor" det var väl det jag just gjorde till grabbarna på forumet... (H)
Jag undrar mer generellt. Själv har jag ju inlett relationer trots att jag innerst inne vetat att det inte kunde leda till något vettigt och varak
Quote from Funbeat user on 23 September 2013, 13:38Jessie, det korta svaret är "Ja". 😉
Det något längre svaret är att även om man inte är BLIXTKÄR (TM) så kan man ju tänkas skita i sina initiala tveksamheter för att se vart det leder ändå. Jag tror dock att risken är större att jag inte investerar lika
Jessie, det korta svaret är "Ja". 😉
Det något längre svaret är att även om man inte är BLIXTKÄR (TM) så kan man ju tänkas skita i sina initiala tveksamheter för att se vart det leder ändå. Jag tror dock att risken är större att jag inte investerar lika
Quote from Funbeat user on 23 September 2013, 13:40Jessie:
Jag tycker att den som har de känslomässiga behoven i situationen själv har ansvaret för att inleda diskussioner om känslor och framtidsplaner. Har du behovet av att ha en diskussion redan innan det börjar hända saker har du i princip ingenting s
Jessie:
Jag tycker att den som har de känslomässiga behoven i situationen själv har ansvaret för att inleda diskussioner om känslor och framtidsplaner. Har du behovet av att ha en diskussion redan innan det börjar hända saker har du i princip ingenting s
Quote from Funbeat user on 23 September 2013, 14:19Adam: Okej. Så du ser det inte som att du har en moralisk skyldighet att tala om att du anser att det inte kan bli något seriöst så länge du inte riskerar att själv såras rent känslomässigt? Eller har jag tolkat dig som fan läser bibeln nu?
Gäller detta
Adam: Okej. Så du ser det inte som att du har en moralisk skyldighet att tala om att du anser att det inte kan bli något seriöst så länge du inte riskerar att själv såras rent känslomässigt? Eller har jag tolkat dig som fan läser bibeln nu?
Gäller detta
Quote from Funbeat user on 23 September 2013, 15:19Jessie, att samvetslöst utnyttja tjejer känslomässigt som tjejer har utnyttjat mig i vissa situationer skulle aldrig falla mig in. Dock anser jag att alla har ett eget ansvar för sitt eget känslomässiga väl och ve och har man lämnat över det ansvaret på a
Jessie, att samvetslöst utnyttja tjejer känslomässigt som tjejer har utnyttjat mig i vissa situationer skulle aldrig falla mig in. Dock anser jag att alla har ett eget ansvar för sitt eget känslomässiga väl och ve och har man lämnat över det ansvaret på a
Quote from Funbeat user on 23 September 2013, 17:17Håller med Adam om att man måste ta ansvar för sina egna känslor. Sen vad man behöver göra för att "skydda sig" är kanske inte alltid varken lätt eller helt självklart. Ibland måste man utstå ganska stor kortsiktig smärta för att försöka undvika smärta i
Håller med Adam om att man måste ta ansvar för sina egna känslor. Sen vad man behöver göra för att "skydda sig" är kanske inte alltid varken lätt eller helt självklart. Ibland måste man utstå ganska stor kortsiktig smärta för att försöka undvika smärta i
Quote from Funbeat user on 23 September 2013, 17:50Jessie:
ifall du inte fattade vinken: om det är personliga erfarenheter du talar ifrån så kanske du ska ta och emaila, ringa eller smsa killen eller killarna som gjorde såhär direkt och fråga dem? Han/de har ju i alla fall haft nöjet att jävlas med dig s
Jessie:
ifall du inte fattade vinken: om det är personliga erfarenheter du talar ifrån så kanske du ska ta och emaila, ringa eller smsa killen eller killarna som gjorde såhär direkt och fråga dem? Han/de har ju i alla fall haft nöjet att jävlas med dig s
Quote from Funbeat user on 23 September 2013, 23:04Adam: Om du lyckades läsa in att jag anklagade dig för någonting över huvudtaget i min frågeställning ovan så finns det bara en sak för dig att göra - läs om - läs rätt.
Den ställda frågan var just bara det - ingenting mer.
Adam: Om du lyckades läsa in att jag anklagade dig för någonting över huvudtaget i min frågeställning ovan så finns det bara en sak för dig att göra - läs om - läs rätt.
Den ställda frågan var just bara det - ingenting mer.
Quote from Funbeat user on 23 September 2013, 23:13Lugn nu! Jag förstod också Jessies fråga som en rent generell en och inte någon personlig anklagelse.
Lugn nu! Jag förstod också Jessies fråga som en rent generell en och inte någon personlig anklagelse.