Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Jessie, ifall du får svar ifrån de där snubbarna som på rutin ligger och hånglar med tjejer de inte vill ha något seriöst med skulle det vara trevligt om du delgav dem här. De snubbarna finns och de träffar många tjejer.

Det skulle vara intressant att se

Adam: Fast nu var det ju inte nödvändigtvis de killarna som det handlade om (jag har faktiskt mycket framgångsrikt lyckats undvika dem så gott som hela mitt liv! (V) ) utan mer om helt vanliga snubbar som kanske liksom hellre har en relation ett tag än at

Jessie, du raljerar med att det bara finns "änglakarlar".

Jag har redan redogjort för hur vissa snubbar satt i system att fixa sex/kk/falska förväntningar hos tjejer de inte vill något mer med ... vad mera är du ute efter egentligen? Vill du ha en slagp

Nej, vad jag "raljerar" om är att du ser allt så förbaskat svartvitt? Som om det bara finns skitstövlar och svärmorsdrömmar på något vis?
Min fråga var inte riktad mot eller ens specifikt till dig. Ingenting i min frågeställning, eller efterföljande disku

För att svara på originalfrågan, såsom jag förstod den...

Inte för att det är särdeles logiskt, men -

Om jag blev tokkär och det här var kvinnan i mitt liv men det inte skulle funka på grund av något oförhandlingsbart (t ex barn) så skulle jag nog håll

Det man tyvärr inte räknar med i hela kalkylen är att saker förändras med tiden. Hur och åt vilket håll är omöjligt att veta. Beroende på hur äventyrlig (och desperat och känslig) man är, hanterar man den okända faktorn på olika sätt.

Spegelblankt Mattias

Just sådär ja Jenny. Som att nästan alla män jag varit i en seriös relation med och som när vi inledde den svor att de ALDRIG ville ha några barn nu är pappor allihopa. Sånt kan man fundera mycket och länge på om man ids...

Mattias: Glasklart... om du me

"För att avgöra om din köttbit är färdigstekt, känn på det! Känns det som din kind är köttet rött (rare), som din haka rosa (medium) och som din nästipp well done (genomstekt)."

Min näsa har liksom inget ben i så den är mjukare än min haka. Men ok, jag t

Du och jag då Jenny. Vi har såna där "rare"-rara näsor. 😉