Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Jorå... Kan hålla med där! Så gjorde man fram till två barn!
Sen tyvärr så orkar man inte krascha med fet haverikommission, med tillhörande utredning utdragandes i tex 3-6 månader, fortfarande letandes efter den där djäkla svarta lådan 😉
Men spontant k

Jag håller helt och fullt med dig Roger och kanske är frågeställningen inte så relevant om man faktiskt BLIR just BLIXTKÄR? Då är man ju faktiskt rent praktiskt redan totalkörd! 😉
Utan frågan kanske borde vara lite mer i stil med: Vad gör man om man blir

Ok, men... Hur fan hanterar ni "Men vi kan väl vara vänner" EFTER det då?

Jag läser en bok som handlar om hur språket fungerar för människor jämfört med djuren och att en del av språket är hur man kan associera saker som inte alls har med varandra att gö

Fast i scenariot ovan var det ju inte nödvändigtvis någon alls som inte var kär... faktum är att det var del av problemställningen att den andra personen VAR kär och det fanns en stor överhängande risk att såra hen.

Men jag kan ändå svara på din fråga fö

Känner igen det du skriver, Jessie.

Det kanske är som att försöka vara ute i solen och försöka att INTE tycka att det är varmt och avslappnande? Solen är solen.

Det var tråkiga nyheter. 🙁

Jenny S:

när tjejer som inte vill ha mig säger "vi kan väl vara vänner" så brukar jag kontra med "kan vi inte strunta i det här med vänskap och bara ha sex istället?".

Jag har väl också rätt att tacka nej till hennes förslag och sedan erbjuda något jag

Jo, jag har faktiskt tänkt exakt likadant, Adam! Typ "Nej, jag är inte så intresserad av en promenad, men du är välkommen hit och kramas", men då insåg jag att jag nog vill kramas med någon som är kär i mig så jag avstod. Faktum är att jag nog inte vill h

Däremot har jag lyckats bli väldigt god vän med de killar som föreslagit vänskap INNAN man gått för långt och den vänskapen är jag väldigt glad för idag! Det kan vara värt att ha i huvudet nästa gång man blir frestad att kramas och så.

Jenny S:

alltså, i praktiken så jag bryter jag helt och försöker snällt be henne att respektera det. Det är först om hon börjar konstra med vänskapserbjudanden eller på annat sätt visar att hon inte respekterar det (som att hoppa fram och kramas om vi tr

Ehm Jenny, du vet att jag inte KAN tycka att det är "varmt och avslappnande" i solen va? Det är bara "varmt och jävligt" mest hela tiden faktiskt. (H)