Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Det är ju perfekt opener för att börja kladda på varandra på en dejt... 😉

Jessie skrev:
"Jag bara undrade hur ditt resonemang med att "den som har det känslomässiga behovet äger ansvaret" fungerar i praktiken om du I ETT HYPOTETISKT SCENARIO skulle träffa någon som du blir intresserad av att inleda något med, men misstänker sta

Ja... Förmodligen. Tyvärr är dagarna då jag lagade mat tillsammans med Någon långt borta nu. 🙁

Jessie du skriver i din hypotes vad jag skulle känna och vara intresserad av att göra. Du kan beskriva vad andra påhittade hypotetiska människor vill göra, men inte jag. Jag tycker verkligen aldrig om att få mina egna önskningar och känslor förprogrammera

*tisdetassar lite försiktigt i klaveret*... Har ni (Adam & Jessie) något ihop eller? 🙂

Näeh Jenny. Jag förstår inte ens vad han menar nu.. alls.

Adam: Förlåt för att du ser det som att jag försöker trycka in dig i ett tänkt scenario. Så är det inte. Jag ställde en fråga. Du svarade med ett resonemang som jag ville utforska vidare, men sen

Bra, då lämnar vi det så.

Ja du har såklart en poäng Mattias i det du skriver. Jag tolkar dig som att det är en slags plus och minusskål och så länge plusskålen väger tyngre bör man ge grönt flagg. Klart är dock att alla människor har sina "grejer" sina brister, sina fel, det får

Jag tycker den ursprungliga frågan som Jessie ställde är intressant, och på något sätt ständigt aktuell.

" En "enkel" fråga till herrarna på forumet:

Om du träffar en kvinna som du blir blixtkär i, men av en eller annan anledning inte kan inleda något s

Roger (t+)