Quote from Funbeat user on 28 September 2013, 07:56. Fattar inget är nog inte vaken. Vart så ga
jag foto som var så häftigt när du flög utan fallskärm ????
. Fattar inget är nog inte vaken. Vart så ga
jag foto som var så häftigt när du flög utan fallskärm ????
Quote from Funbeat user on 28 September 2013, 07:58Tack Ingela 🙂
Tack Ingela 🙂
Quote from Funbeat user on 28 September 2013, 08:02Aha föregående sida. Började fundera på hur det står till :#
Aha föregående sida. Började fundera på hur det står till :#
Quote from Funbeat user on 28 September 2013, 09:22Roger, du svamlar då bra att jag skulle vilja ge dig en kram. Du sätter ord på mina tankar och min livssituation. Allt kan inte vara för evigt om något nytt ska gå plats. Det ska jag bära med mig.
Roger, du svamlar då bra att jag skulle vilja ge dig en kram. Du sätter ord på mina tankar och min livssituation. Allt kan inte vara för evigt om något nytt ska gå plats. Det ska jag bära med mig.
Quote from Funbeat user on 28 September 2013, 12:18Väldigt bra skrivet Roger.
Nu när jag läste det en andra gång kunde jag ta till mig vad som stod. 8 i morse gick det inte.... Men jag kom iaf iväg till träningen 🙂
Väldigt bra skrivet Roger.
Nu när jag läste det en andra gång kunde jag ta till mig vad som stod. 8 i morse gick det inte.... Men jag kom iaf iväg till träningen 🙂
Quote from Funbeat user on 28 September 2013, 13:27Fint Roger.
Den resan har jag gjort och jag är starkare än jag någonsin varit.
Jag faller men inte alls lika djupt, orken tryter men lägsta nivå är så mycket högre än tidigare.
Fint Roger.
Den resan har jag gjort och jag är starkare än jag någonsin varit.
Jag faller men inte alls lika djupt, orken tryter men lägsta nivå är så mycket högre än tidigare.
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 17:42Brukar ni vara försiktiga med vad ni säger av oro för att råka "jinxa" saker? Jag är nog det ganska ofta med saker som känns viktiga och "hänger på en tråd", som om orden skulle sprida sig och förstöra universum. Ursprungligen tror jag att det bottnar i a
Brukar ni vara försiktiga med vad ni säger av oro för att råka "jinxa" saker? Jag är nog det ganska ofta med saker som känns viktiga och "hänger på en tråd", som om orden skulle sprida sig och förstöra universum. Ursprungligen tror jag att det bottnar i a
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 19:06Jag hatar ovisshet. Ofta målar jag upp scenarior om hur det ska bli. Sen agerar jag dessuyom efter detta! Vilket ju inte är så smart. Försöker att inte agera utan bara använda mina tankar för att vara förberedd på olika lösningar.
På senare tid har jag b
Jag hatar ovisshet. Ofta målar jag upp scenarior om hur det ska bli. Sen agerar jag dessuyom efter detta! Vilket ju inte är så smart. Försöker att inte agera utan bara använda mina tankar för att vara förberedd på olika lösningar.
På senare tid har jag b
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 19:12Till Roger och även andra kommer detta lilla ordspråk: Jaga efter kärlek och den flyr dig. Undfly kärleken och den förföljer dig.
visst ja, jag ska ju inte skriva här 😀
Till Roger och även andra kommer detta lilla ordspråk: Jaga efter kärlek och den flyr dig. Undfly kärleken och den förföljer dig.
visst ja, jag ska ju inte skriva här 😀
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 19:24Du är förlåten Heff :-):-)
Bättre fly än illa fäkta...
Du är förlåten Heff :-):-)
Bättre fly än illa fäkta...