Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

. Fattar inget är nog inte vaken. Vart så ga
jag foto som var så häftigt när du flög utan fallskärm ????

Tack Ingela 🙂

Aha föregående sida. Började fundera på hur det står till :#

Roger, du svamlar då bra att jag skulle vilja ge dig en kram. Du sätter ord på mina tankar och min livssituation. Allt kan inte vara för evigt om något nytt ska gå plats. Det ska jag bära med mig.

Väldigt bra skrivet Roger.
Nu när jag läste det en andra gång kunde jag ta till mig vad som stod. 8 i morse gick det inte.... Men jag kom iaf iväg till träningen 🙂

Fint Roger.

Den resan har jag gjort och jag är starkare än jag någonsin varit.
Jag faller men inte alls lika djupt, orken tryter men lägsta nivå är så mycket högre än tidigare.

Brukar ni vara försiktiga med vad ni säger av oro för att råka "jinxa" saker? Jag är nog det ganska ofta med saker som känns viktiga och "hänger på en tråd", som om orden skulle sprida sig och förstöra universum. Ursprungligen tror jag att det bottnar i a

Jag hatar ovisshet. Ofta målar jag upp scenarior om hur det ska bli. Sen agerar jag dessuyom efter detta! Vilket ju inte är så smart. Försöker att inte agera utan bara använda mina tankar för att vara förberedd på olika lösningar.
På senare tid har jag b

Till Roger och även andra kommer detta lilla ordspråk: Jaga efter kärlek och den flyr dig. Undfly kärleken och den förföljer dig.

visst ja, jag ska ju inte skriva här 😀

Du är förlåten Heff :-):-)

Bättre fly än illa fäkta...