Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 21:30Välkommen ner på jorden igen. 😉
Välkommen ner på jorden igen. 😉
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 21:35Tack... NU ser jag att jag missat disken,,, Djäklar!
Tack... NU ser jag att jag missat disken,,, Djäklar!
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 22:52Det är väl ingen som tar ifrån dej disken???
Och inte lär den springa ut genom dörren häller.Just nu så skiter jag i att tänka och vara "förståndig" och jösses vad roligt och roliga saker som händer???
Det är väl ingen som tar ifrån dej disken???
Och inte lär den springa ut genom dörren häller.
Just nu så skiter jag i att tänka och vara "förståndig" och jösses vad roligt och roliga saker som händer???
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 22:53Ingela...jag hade inget batter för mig... Disken is the shit 😉
Ingela...jag hade inget batter för mig... Disken is the shit 😉
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 22:59Mmmm disk är shit. Det senaste har jag diskat oftare och blir förvånad över hur fort det är gjort. Och har jag tråkigt så diskar jag för jag har ju ändå tråkigt.
Undrar hur länge min nya diskvana står sej 😉
Mmmm disk är shit. Det senaste har jag diskat oftare och blir förvånad över hur fort det är gjort. Och har jag tråkigt så diskar jag för jag har ju ändå tråkigt.
Undrar hur länge min nya diskvana står sej 😉
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 23:20Jonas den var lite mindre, en ettrig jävel!
Jonas den var lite mindre, en ettrig jävel!
Quote from Funbeat user on 8 October 2013, 20:01Nu har jag fått svar på varför det aldrig händer något för mig på singelfronten... 😉
http://fof.se/tidning/2013/8/artikel/gitarrfodral-och-tatueringar-fixar-dejten
Nu har jag fått svar på varför det aldrig händer något för mig på singelfronten... 😉
http://fof.se/tidning/2013/8/artikel/gitarrfodral-och-tatueringar-fixar-dejten
Quote from Funbeat user on 8 October 2013, 20:47Men jag tror fler än jag här tycker att en kille med sportattribut är betydligt intressantare än en gitarrgrabb. Konstig undersökning 😉
Svanktatuering...., hmm ingen kommentar.
Men jag tror fler än jag här tycker att en kille med sportattribut är betydligt intressantare än en gitarrgrabb. Konstig undersökning 😉
Svanktatuering...., hmm ingen kommentar.
Quote from Funbeat user on 8 October 2013, 22:34Håller med dig Anna! Killen med sportbagen är klart mer intressant än gitarrkillen:-)
Hmm har ingen tatuering så enligt denna studie är jag inte lika villig att ligga som tatuerade kvinnor...:-)
Håller med dig Anna! Killen med sportbagen är klart mer intressant än gitarrkillen:-)
Hmm har ingen tatuering så enligt denna studie är jag inte lika villig att ligga som tatuerade kvinnor...:-)
Quote from Funbeat user on 9 October 2013, 15:24Nu var det fransmän det handlade om. De har ett svårt förhållande till svett och funktionskläder...
Nu var det fransmän det handlade om. De har ett svårt förhållande till svett och funktionskläder...