Quote from Funbeat user on 9 October 2013, 16:11Blir lite nyfiken på vilket telefonnummer det lämnade ut.... 😉 Och vad resultatet hade blivit om den även gjorts i te x Japan, Sverige och Brasilien.
Det kan ger nån fransk designer idén om hur de ska utforma sportbagar för lyckat resultat.
Blir lite nyfiken på vilket telefonnummer det lämnade ut.... 😉 Och vad resultatet hade blivit om den även gjorts i te x Japan, Sverige och Brasilien.
Det kan ger nån fransk designer idén om hur de ska utforma sportbagar för lyckat resultat.
Quote from Funbeat user on 11 October 2013, 21:14På reklam för Kia har dom rattvärmare, det vore nåt det. Finns det som tillbehör till andra bilmärken?
På reklam för Kia har dom rattvärmare, det vore nåt det. Finns det som tillbehör till andra bilmärken?
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 14:50Vad grått och trist det blev ute nu då. Tydligen ska det bli sämre väder och regn mot mitten/slutet av veckan 🙁
Vad grått och trist det blev ute nu då. Tydligen ska det bli sämre väder och regn mot mitten/slutet av veckan 🙁
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 17:37Under dagen i dag såg det rätt härligt ut när jag tittade ut, men i morse var det MÖRKT!! 🙁 Trist att bli påmind om vad som är på gång...
Under dagen i dag såg det rätt härligt ut när jag tittade ut, men i morse var det MÖRKT!! 🙁 Trist att bli påmind om vad som är på gång...
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 17:59I december blir det torrare... eller blötare. Bra att veta. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17648529.ab
I december blir det torrare... eller blötare. Bra att veta. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17648529.ab
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 19:10Åh, jag är en sån frågesports-sucker, QI (Intresseklubben är en blek blek kopia även om jag ser det), Vem vet mest, TP... Saknar någon att spela TP och dricka vin tillsammans med 🙁
Åh, jag är en sån frågesports-sucker, QI (Intresseklubben är en blek blek kopia även om jag ser det), Vem vet mest, TP... Saknar någon att spela TP och dricka vin tillsammans med 🙁
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 19:38Härligt att fler uppskattar QI 🙂
Härligt att fler uppskattar QI 🙂
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 19:52Du får ta med dig vin och frågesporter till Blidö, Kat. Så du får råda bot på abstinensen. Och vin. 😉
Du får ta med dig vin och frågesporter till Blidö, Kat. Så du får råda bot på abstinensen. Och vin. 😉
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 20:10Ja, vilken bra idé Örjan 🙂
Ja, vilken bra idé Örjan 🙂
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 21:07Frågesport är verkligen kul!
TP var längesen.... vad är QI?
Frågesport är verkligen kul!
TP var längesen.... vad är QI?